Englemamma, prøver igjen... Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Magen er rar om dagen.... Jeg er i min 15 uke (14+2). Om morgenen er den nesten flat, etter at jeg har spist frokost begynner den å ese- i løpet av dagen ser jeg skikkelig gravid ut. Når jeg skal legge meg står den ut som en ballong..... Har andre det slik også? Klarer heller ikke å kjenne livmoren min :-( Skal til jordmor 14 juni og Ul 7 juli :-)
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 jeg og... litt større kul om morgenen (18 uker)...men våknet en morgen og var hysterisk...trodde magen var vekke :-D Så reiste jeg meg og dunk der var den... På kvelden er jeg så oppblåst og har skikkelig vondt om jeg spiser for mye...noe jeg gjør hver kveld...sukk... Er 18 uker nå og magen ikke fullt så flat om morgenen...kan tydelig kjenne omrisset av livmoren når jeg ligger...tror din ligger for dypt og er for liten til at du kan kjenne den enda... og husk vi er veldig ulike der inne... Skummelt å være gravid... :-D
Englemamma, prøver igjen... Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2010 så bra å høre at dere også har det sånn :-) Man kan bli litt for opptatt av magen merker jeg..... ;-)
Gjest Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 Jeg er i uke 29 nå og har det fremdeles slik at magen er større om kvelden enn om morgenen. Noen dager er det betydelig forskjell!! OG jeg klarer heller ikke finne livmoren min selv, bare når jeg har skikkelig kynnere (kanskje litt tidlig for det det ennå?-prøv etter en orgasme, da blir magen ofte steinhard der livmora er:)) Lykke til videre:)
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 hei, jeg er 15 + 0 i dag og har prøvd og kjenne etter livmorkanten jeg også, men finner den ikke. tror det er litt vanskelig for noen, og som jeg ser noen sier: den kan jo ligge litt langt inn på noen også. om min ligger langt inn så blir det nok lenge til jeg kan kjenne den for jeg har ekstra på magen i tillegg. skal til jordmor den 30 juni, håpner hun kan kjenne den da ultralyd 3d neste uke på tirsdag spent!! håper vi kansje kan se ca hvilket kjønn
Lykkeliten nov + juli <3 Skrevet 9. juni 2010 #7 Skrevet 9. juni 2010 Ha ha, Nurket1, akkurat samme gjorde jeg! :-) våknet og trodde magen hadde forsvunnet, helt til jeg reiste meg opp... nei, den flate mages tid er nok forbi, i denne omgang.. ;-) Er 16 uker. Jeg finner heller ikke livmorkanten, selv om jordmor fant den og målte og sa at alt var fint. Har prøvd med flat hånd og å dytte en finger inn ved navlen.. kjenner ingenting jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå