Gå til innhold

Au au...kynnere og "sår" livmor...

Nurket1 - prøver 2010

Anbefalte innlegg

Min jobb er litt stressjobb og når jeg går mye så får jeg sååå vondt og kynnere...etter kynnere blir livmoren og tarmene helt såre...hatt det to ganger nå der jeg bare må kaste inn håndkleet...

Våkner grytidlig og føler meg noe energiløs...

Hva hadde dere gjort?

Er ikke lenge til ferie men...

Flere enn meg som er plaget med dette? Blir redd hele greia skal komme ut... :-C

Fortsetter under...

sier meg enig med BC her...

deg,baby og helsen først....basta;) alt har blitt mye bedre for meg etter jeg begynte i 50% stilling 1 juni...funnet en fin balanse som passer kroppen min nå og som gjør at hvis jeg er heldig så holder ryggen og andre plager ut i jobb fram til permisjon...for det må jo være målet vårt sa legen min og sier meg enig i det:)

ryggen min er blitt utrolig mye bedre..kynnere har jeg ikke hatt siste uken som jeg har kjent ihvertfall og er ikke så sliten i det store og hele...få deg redusert arb.tid nurket...er best i det lange løp nå....min sjef er helt enig med lege min og syns det er godt at jeg kommer hver dag uten at jeg sliter meg ut....

Tar tre hjemmedager..så får jeg se...ikke lenge til ferie...men jeg blir VELDIG redd når jeg får slike kynnere...svettebølger og sår livmor...

Tror ikke det blir så mye jobb etter ferien...vil ikke ta sjanser...

Det er som sagt gåingen som gjør vondt...i dag er livmora rolig igjen :-) Er jo litt voksen mamma og...hmm....

Takk jenter...dere er gode å ha :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...