Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg brukte altså bare 2 plaster i denne syklusen.Hvor stor er sjansen for at jeg har blitt gravid? Er muligheten tilstede for at jeg får eggløsning nå? Jeg har hatt minimal blødning de siste 3 dagene, og i teorien skulle jeg vel ha begynt på nytt plaster når blødningen begynte? Og betyr blødningen at jeg ikke er gravid nå/eggløsning kommer om 14 dager? Jeg har vært uten plaster en uke nå, og skal sette på nytt i morgen, så snart jeg får hentet en ny pakke på apoteket. (Kommer da selvsagt til å bruke ekstra prevensjon i 8 dager etterpå) Noen sier at man er trygg den plasterfrie uken uavhengig av når man avslutter plasterbruken, mens noen sier at man kan bli gravid når man ikke har brukt hormonell prevensjon i 3 uker...noen som vet hva som er rett? Skal ha utdrikningslag nå i helgen, og skulle gjerne ha visst om det var trygt å få i seg alkohol eller ikke. Noen som har en mening? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141955219-glemte-3-plasteret-sjanse-for-%C3%A5-bli-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå