Gå til innhold

Hva får jeg da, tro??

Bizarre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei jenter :)

Tenkte det kunne vere litt gøy å se hva dere tror gjemmer seg i magen min, så kan jeg oppdatere dere etter UL'en 6.juli visst vi er så heldig å få vite kjønn da!

Jeg har spurt noen jenter her inne om de ville spå meg å se om de kunne se hva det blir, men foreløpig har jeg ikke fått noen respons.

Litt om meg:

Jeg har mistet 3ganger på under 1år.

1 MA og 2 SA.

Ble gravid 2uker etter siste SA etter å ha begynt på Albyl-E.

Er nå 15uker på vei, og alt ser ut til å gå bra denne gangen :D

Jeg føler meg foreløpig i veldig fin form, har ikke ømme bryster, ikke kvalm og kjenner generelt lite til at jeg er gravid :P

Har hatt litt hodepine i ny og ne, og en gang under hele svangerskapet har jeg kasta opp ( tror det kom mer av migrenen, enn kvalme generelt ), men er så lite at det ikke er til å regne med engang.

Vet det er litt tynt grunnlag, men man vet jo aldri om det finnes noen "klarsynte" der ute som kan se hva som gjemmer seg i magen min ;)

Såh... hva tror dere jenter?

Blir det gutt eller jente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

suverent: Åh, såpass :D hehe

Hvorfor tror du det?

GARANTERT altså??

Skrevet

Jeg tror det heller mer mot jente

Skrevet

Naaaw <3

Det hadde jo vert kjempekos med en liten prinsesse man kan dulle opp i søte rosa kjoler åsånn!

Var alltid en liten jentebaby jeg så for meg da jeg var yngre ;) hehe

Men en liten prins er hjertelig velkommen også.

Det spiller forsåvidt ingen rolle hva det blir så lenge den lille er frisk og velskapt.

Men er veeeeeldig spent på å finne ut hva det blir da, så vi kan gå på shopping å handle inn i blått eller rosa ;D

Skrevet

Jeg har 2 gutter og denne gang venter jeg jente og det er helt identiske " sypmtomer" som jeg har,,:)

Klart man kan jo ta feil da hehe.

Denne gangen la jeg på meg på ryggen og hoftene først det er veldig jente tegn.. Har du merket noe til det??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...