<3Tingeling<3 Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Er 10 dager over IKM og har ingen tegn til noen blødninger i det hele tatt. og fortsatt ingen positiv test:( Men jeg var jo 6 uker på vei med sønnen min før jeg fikk positiv test. Kan jeg være gravid da eller leker bare mensen med meg?
skiberta Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Hvis du har vært gravid før og det da tok ca to uker over ikm før du fikk positiv test kan det vel skje igjen?
<3Tingeling<3 Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2010 Ja det kan det sikkert men er så irriterenes å gå å vente:( ivertfall hvis TR kommer. da er det bare unødvendig.
GogJSpentNå Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Vet hvordan det er å gå å vente å ikke vite.. Å hvor skuffende d da er når TR kommer laaankt om lenge etter den skulle ha hvert dær.. Masse lykke til til deg å håper at du er en sen tester å at spira sitter..
<3Tingeling<3 Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2010 Tusen takk for det:)¨ det skulle vært sånn at alle som villi bli gravid ble det og de som ikke ville ikke ble det:P
GogJSpentNå Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 Ja helt enig dær.. Tenk på alle dem som strever med å få barn og alle dem som får barn men ikke kan eller vil ta vare på dem.. Synes det er litt uretferdig og dumt jeg.. Men man får bare prøve vidre å se hva som skjer..
<3Tingeling<3 Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2010 Ja er veldig uretferdig. men men er no bare så det er:( vi får bare gjøre det beste utav det:) Lykke til videre til deg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå