Guttemamma75 Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Da prøver vi offisielt på nummer 2... Bryllupet er overstått og p-pillene er kastet... Grugleder meg til å bli gravid igjen da jeg hadde så mange plager i sist svangerskap, men samtidig er det jo en spesiell opplevelse med et lite vesen som vokser i magen.. Har en gutt på snart 2 år som er en veldig aktiv og blid gutt og gleder meg til å få en til! Håper det går nokså fort, det tok 4 pp sist gang, men energien og overskuddet til hyppig sengekos er nok litt mindre denne gang som travle småbarnsforeldre..
Modesty Blaise Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Gratulerer med bryllupet og lykke til med prøvingen!! Så spennende. Er selv også kommet dithen at nå er det på tide med nr 2. Min gutt ble to i april. Jeg ser sånn halvveis frem til å bli gravid igjen for jeg sliter fortsatt med ondt bekken fra forrige svangerskap, og hadde en fødsel som jeg ihvertfall IKKE skal gjenoppleve. Men, nå bruker vi ikke prevensjon lenger og lar skjebnen bestemmer retningen nå fremover en stund... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå