mine 2 små prinsesser :) Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Jeg lurer på Brio go vogna, men bor på landet med grusveier. Åssen er den å trille da? Noen med erfaring fra vinter? Er dere ellers fornøyd med vogna?? Tusen takk for hjelpa:)
høstjenta ~ lille vesla mi Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Ja, dette lurer jeg også på! Spesielt hvordan den er på snøføre... Syns vogna er så fin, men er ikke sikker på om jeg tør å kjøpe den til lillefrøkna som kommer i oktober...
Lise12 Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Jeg er veldig fornøyd med vogna. Å trille på grusveier er ikke noe problem. Snø derimot er ikke noe særlig. Det var mye snø her i vinter og dårlig brøyting. Da var ikke vognen god å trille, men vet ikke hvor gode andre vogner er når det er så dårlig føre heller. Er veldig fornøyd med den gode plassen under vogna og at den er lett å løfte inn og ut av bilen.
høstjenta ~ lille vesla mi Skrevet 17. juni 2010 #4 Skrevet 17. juni 2010 Så bra Hvordan farger har du på din vogn? Brukte du den både som bag og som sportsvogn? Synes du kalesjen er lun? Sett noen som mener den skjermer dårlig for sola.. Hvordan vinterpose passer best i denne vogna? Mye spørsmål her men..veldig takknemlig for svar:)
Gjest Skrevet 17. juni 2010 #5 Skrevet 17. juni 2010 Hatt den i snart et år. Kjempefornøyd med absolutt alt. Tung på vinterføre, men ikke tungere enn andre vogner. Alle vogner er tunge på vinterføre. Har ikke trillet så veldig mye på grus, så vil ikke uttale meg om det.
Gjest Skrevet 17. juni 2010 #6 Skrevet 17. juni 2010 Kan svare deg på disse spørsmålene også. Vi bruker alle tre delene. Bagen brukte vi første halvår, nå sportsdelen, og bilsetet er kjempefint å klikke på for en kort tur i butikken, hvis babyen sover feks. Vi bruker også bilsetet med vogn som stol når vi er ute og spiser. Bagen er veldig fin, og lun, var fin for liten baby i vinter. Voksi urban passer perfekt som vinterpose. Skjermer den dårlig for sola kan du kjøpe kalesjeforlengelse billig på barnebutikker. Har ikke selv hatt problemer med dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå