solsikke<3 Skrevet 11. juni 2010 #26 Skrevet 11. juni 2010 Det er ikke joggingen som ikke blir anbefalt, men intervalltrening;-) Så bare jogg i vei. Men jeg har kneproblem, så jeg kan bare jogge kortere intervaller i oppoverbakke. Og det tror jeg nok ikke er og anbefale, for det er heftig trening. Misunner de som bare kan jogge og jogge på flat mark:-)
mastermind Skrevet 11. juni 2010 #28 Skrevet 11. juni 2010 167 cm og 63,5 kg. Begynte på 69 sist og gikk opp 10. Gjelder å spise noenlunde sunt, ikke for mye søtt (jeg er svaaaak for søtsaker) og spise ofte.
bokblomst Skrevet 11. juni 2010 #29 Skrevet 11. juni 2010 Dette er en regel jeg følger til vanlig, men nå når jeg er gravid er ikke det like enkelt! Som noen andre svarte her, for å holde kvalmen under kontroll må jeg spise det jeg vil, når jeg vil Gleder meg til matlysten blir normal igjen... nå om dagen spiser jeg altfor lite
lille_spira Skrevet 11. juni 2010 #30 Skrevet 11. juni 2010 Jeg er 167 cm. Forrige gang veide jeg 68 kg da jeg ble gravid, la på meg 17 kg. Fikk høre av legen og jordmor at jeg måtte passe mer på vekta :S Ikke skjønte jeg hvorfor og gjør fortsatt ikke det. Etter fødselen gikk jeg ned 12 kg på 3 dager, og var kvalm i 2 uker og gikk da ned resten. Nå er jeg 8 uker, og veier "allerede" 75 kg, men noe er kommet før jeg ble gravid pga litt meget av det gode ) Spis hva dere har lyst på med måte selvfølgelig, mesteparten raser av etter fødselen uansett
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 11. juni 2010 #31 Skrevet 11. juni 2010 Heisann! Jeg er også bare 160 høy. Veier nå omtrent 57 kilo. har gått ned et kilo. Det er ikke noe i veien for å endre livsstil under svangerskapet, så lenge det blir gjort på en sunn måte. Siden du har ekstra vekt på kroppen, så trenger du ikke gå opp, og jeg tror ikke fosteret ditt vil ta skadet av vektnedgang, så lenge du spiser sunt og næringsrikt Men å gå på streng diett under svangerskapet, er vel ikke å anbefale. Når det er sagt så får stort sett babyen den næringen den trenger uansett.
Littlelady81 Skrevet 12. juni 2010 #32 Skrevet 12. juni 2010 Jeg er 152cm og veide 49 kg ved begynnelsen av mitt første svangerskap. Jeg er nå gravid på nytt og veier rundt 52kg. Jeg var på undersøkelse i forrige svangerskap for å få avklart om vaginal fødsel var mulig pga min størrelse og kroppsfasong. Leger kunne fortelle at str på bekken ikke har noe med størrelsen på kvinnens kropp å gjøre. Jeg fødte en jente på 3.2kg, vaginalt, kjempestolt:-) Håper det går greit å føde på samme måte i februar også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå