Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Bare lurte på om det var noen andre i Drammen/Buskerud eller nærheten som har tenkt til å begynne å prøve, eller som lar ting gå sin gang om dagen?

Gjerne i alderen 20-24 år.

Er selv en jente på 23 år, som sitter litt midt i mellom om dagen! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.. jeg er fra oslo.. blir 24 om 1mnd. vi har en datter på 3 år, og nå skal vi begynne å prøve på nr.2 i juli. spiralen forsvinner 30 juni:)

Skrevet

Så koselig med svar!

Er det som med p-pillene, at det tar en stund før virkningen av hormoner går ut, eller forsvinner alt når spiralen fjermes? :)

Skrevet

alt forsvinner når spiralen tas ut, heldigvis:) jeg har ikke hatt hormonspiral.. det er jeg glad for nå!! du har ikke gått på p-piller eller noe? jeg har aldri gått på p-piller fordi jeg ikke kan, søsteren min fikk blodpropp av det! så hadde spiral før jeg fikk felicia også. og da gikk det på første forsøk:) håper på det denne gangen også!

Skrevet

Jeg sluttet på p-piller året etter jeg ble sammen med min kjæreste, fordi jeg rett og slett ikke tålte hormonene.

Jeg var så ofte trist, lei og hadde utrolig mye humørsvigninger. Kunne ofte bryte ut i gråt uten grunn, og være kjempedeppa, men så fort jeg sluttet på dem, gikk det kanskje 1 mnd, så var alle bivirkninger borte :-D

Heldigvis, så aldri mer p-piller på meg! ;)

Så morro at det gikk på første forsøk med førstemann, da kan man vel kanskje forvente seg noe lignende med denne og da?

Vi har kjørt løpet ut i 2 -3 mnd nå, men jeg følger ikke med på noen sykluser eller noe, så det som skjer det skjer.

:)

Skrevet

ja er mange som kan reagere på p-piller.. bare glad jeg ikke har kunnet bruke det!! spennende da:) jeg håper det går fort denne gangen også, for jeg er så klar:) har så lyst på en liten i magen igjen..

Skrevet

Dette er vår første, så jeg er spent, og grugleder meg :P

Skrevet

du har masse å glede deg til!!! jeg ble endel dårlig under forige graviditet, men det er verdt det! er så koselig å kjenne liv i magen, og tenke på at det vokser et lite menneske inni der! og ikke minst all gleden når barnet er ute.. er fantastisk å bli mamma!

Skrevet

Jaaaaa;) Jeg er 23 år og bor ikke langt fra drammen. Vil være litt anonym enda, men tar meg vel iallefall rundt 15-20 min å kjøre til drammen sentrum;) Bor i Buskerud fylke da...hehe

Jeg ha ra før ei skjønn jente på 10 mnd og spiralen taes ut 06 juli!!! Grugleder meg:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...