Gå til innhold

HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er riktig her....

Føler meg fortvila.

Min datter på akkurat fylte tre år er veldig knytta tilmeg pga pappa`n ikke stiller opp så mye,

Hun vil at jeg skal legge henne om kveldene og slår seg helt vrang om pappa prøver.

Det er hjerteskjærende å høre henne rope på meg mens han forklarer henne sint at hun ikke kan oppføre seg slik...

Jeg elsker å legge henne og ville gjerne gjort det, men han må vel få sjangsen han og.

Men det er vondt å høre på.........

Hva er riktig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, hva som er riktig eller ikke er ikke så godt og si, men om han blir sint og kjefter på henne, så er det jo ikke så rart at hun ikke vil at han skal legge.

Ellers vil jeg tro at grunnen til at det er sånn er at pappa har vært for lite på banen fra starten av, og at hun har blitt vant til at det er mamma som er der...

Skrevet

Du har nok helt rett er jeg redd. Pappa har vært for lite på banen... hun er godt vant med meg og henne ja....

Skrevet

Kanskje begynne med at pappaen er litt mer på banen resten av dagen?

Og så tar leggingen etter at de har blitt ordentlig kjent med hverandre?

Her har pappaen vært på banen, selv før jeg kunne ta meg av nurket, så han kjenner alle hennes sinnsstemninger osv like godt som jeg. Behøver aldri å gi en eneste beskjed ifht henne, for han vet alt like godt som jeg. Vi diskuterer oss frem til hvordan vi skal gjøre det aller meste rundt den lille frøkna.

Nesten det samme gjelder for alle besteforeldrene. De kan hennes rutiner nesten like godt som oss og det gjør jo saken veldig enkel. Hvem som helst kan legge henne,stå opp med henne, få henne til å sove på dagtid osv osv osv osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...