<rose> Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 har vært i full jobb til nå...i de siste 1-2 mnd har det vært veldig hektisk bl.a på jobb... har hatt krattig hodepine i den siste tiden, fått flere perioder i løpet av dagen hvor jeg blir veldig varm og uvel i hele kroppen.. har følt meg sliten. var hos lege idag. forrige gang hadde jeg blodtrykk på 90/70... nå var det steget til 116... og var litt proteiner i urinen... kan dette komme av stress???
<rose> Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 8. juni 2010 glemte å skrive at jeg er ca halvveis i sv.skapet
Catias Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Har det faktisk helt på samme måte, og måtte få meg en sykemelding i dag, er 19 uker på vei..... Kommer nok av stress ja..... Så vi får ta det med ro....hodepine er noe dritt og gå med hele tiden....blir så slapp og sliten av det...
<rose> Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2010 men skjønner ikke helt om proteiner i urinen kan ha med stress å gjøre?? uff, du får ha god bedring ihvertfall. det lønner seg ofte å roe ned litt...
Miss Snow Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 Jeg har det helt på samme måte. Veit ikke om jeg har proteiner i urinen da, men resten høres ut som meg. Jeg har masse, masse vondt i hodet og får flere uvel-tokter hvor jeg blir kvalm og kjennes febervarm. Jeg er nesten helt sikker på at det kommer av stress, men håper på å klare den siste halvannen uka på jobb! Håper det blir bedre hos dere andre (og hos meg )!
Blomst90 Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Jeg har det også sånn, med proteiner i urinen. Noen ganger kan det være tegn på sv.skapsdiabetes men da er det vel snakk om større mengdre i og med at verken jordmor eller lege har kommentert dette.. Vi får prøve å slappe av og ikke stresse verken hjemme eller på jobb. Skal vi holde ut i jobb og som husmødre hele svangerskapet så er vi nødt til å ta oss noen time-outer i blant vi og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå