Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært i full jobb til nå...i de siste 1-2 mnd har det vært veldig hektisk bl.a på jobb... har hatt krattig hodepine i den siste tiden, fått flere perioder i løpet av dagen hvor jeg blir veldig varm og uvel i hele kroppen.. har følt meg sliten. var hos lege idag. forrige gang hadde jeg blodtrykk på 90/70... nå var det steget til 116... og var litt proteiner i urinen... kan dette komme av stress???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte å skrive at jeg er ca halvveis i sv.skapet

Skrevet

Har det faktisk helt på samme måte, og måtte få meg en sykemelding i dag, er 19 uker på vei..... Kommer nok av stress ja..... Så vi får ta det med ro....hodepine er noe dritt og gå med hele tiden....blir så slapp og sliten av det...

Skrevet

men skjønner ikke helt om proteiner i urinen kan ha med stress å gjøre?? uff, du får ha god bedring ihvertfall. det lønner seg ofte å roe ned litt...:)

Skrevet

Jeg har det helt på samme måte. Veit ikke om jeg har proteiner i urinen da, men resten høres ut som meg. Jeg har masse, masse vondt i hodet og får flere uvel-tokter hvor jeg blir kvalm og kjennes febervarm.

Jeg er nesten helt sikker på at det kommer av stress, men håper på å klare den siste halvannen uka på jobb!

Håper det blir bedre hos dere andre (og hos meg ;))!

Skrevet

Jeg har det også sånn, med proteiner i urinen. Noen ganger kan det være tegn på sv.skapsdiabetes men da er det vel snakk om større mengdre i og med at verken jordmor eller lege har kommentert dette..

Vi får prøve å slappe av og ikke stresse verken hjemme eller på jobb. Skal vi holde ut i jobb og som husmødre hele svangerskapet så er vi nødt til å ta oss noen time-outer i blant vi og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...