Gå til innhold

Kjøpe innebygde hvitevarer med Ikea kjøkkenet, eller utenom?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøp utenom!!!! Min mann jobber i el-bransjen og kjøper ikke slike ting via IKEA. Når vi skal bygge om kjøkkenet vårt skal vi kjøpe alt av hvitevarer utenom. Større sjanse for å få god pris er det også...

Dess mer dere skal handle samtidig, dess større mulighet for en bedre pris. Dessuten, hvis dere har kjente i butikker med hvitevarer, kanskje dere kan få litt rabatter der??

IKEA har samme mål som alle andre hvitevarer har og edrfor ikke nødvenig å kjøpe derfra =))

Annonse

Da blir det utenom =) Har sett at det er standardmål.. Eneste mikroene jeg ikke har funnet i samme str som ikea.. Men har bare sett på et par-tre varianter.. Kan man kjøpe oppvaskmaskin og ha en sånn ikea front på? Slik at det ser ut som resten av kjøkkeninnredningen?

Ja det kan du gjøre men da må du opplyse om at den skal bygges inn når du kjøper :)

ikeas hvitevarer er jo ikke laget på ikea, sånn som enkelte får det til å høres ut som. Det er wirlpool (sikkert skrevet feil nå hehe)

Og det er da et ganske kjent og godt merke det.

Har venner i bransjen som sier det er like greit som mye annet som selges i dag. Selvf har feks miele et godt rykte,men det er en helt annen pris også

Ja, jeg har sett det er whirlpool, men jeg har ikke hatt det merket før, så det va vel egentlig mest derfor jeg spurte.. =) Innebygde hvitevarer er jo ganske dyrt, så det er greit at det er litt ok det man kjøper =)

Ble litt usikker på hva jeg skulle gjøre egentlig.. At det skal være så vanskelig å bestemme seg om filleting =P

Jeg burde kanskje legge til at jeg er ikke noen ivrig kjøkkenbruker, så det trenger for min del ikke være hyper-fancy-smancy =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...