Gå til innhold

Guri så deilig det er at vesla har blitt så stor! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk Tigerpote;) Godt å se deg her inne igjen! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER SÅ MASSE VESTLANDSFANDEN!!! Så gøy dere skal ha en til, og jeg må si jeg også, wow, tøft gjort. Tøft av alle dere som hiver dere på`n igjen med to tette :)

Kjenner selv jeg savner litt tida som gravid, rart når jeg ser jenter med mage nå, å tenker tilbake på tida for 1 år siden da vi ikke visste hvem den lille i magen var, og nå er det den nr 1 i livet vårt :)

Men samtidig har jeg fortsatt tilgode å sove en hel natt hehe, så vil nok drøye litt til, men gleder meg til det passer litt bedre :) Nå skal vi flytte om en uke, og kjøpt et gammelt oppussingsobjekt hehe, så har mer enn nok med det!

Men du, så kjekt, da trenger du ikke tenke på bikinisesongen hehe, men heller satse på beach 2011 hehe, skal det selv, da jeg håper på regn, og oppussingsvær hele sommeren hehe. Elixia og lange trilleturer... tja... ble jo ikke helt som planlagt ;)

Masse lykke til, og hold oss oppdatert ja.

Skrevet

Takk skal du ha septbaby!! Det blir ikke felles bursdag på våre barn nr 2. da :P

Jeg har til gode å sove en hel natt jeg også...eller forresten så har jeg faktisk sovet 2 hele netter,da jenta har overnattet hos besteforeldrene. Men ellers er hun våken fast 2 ganger per natt, men pappa har lovet å avenne henne når han går ut i permisjon. Jeg har sagt at hvis han ikke klarer det, så er det han som får ta største på natta fremover :P Tror det er viktig at vi får tatt den biten før nr. 2 kommer til verden.

Vi er på utkikk etter å kjøpe enebolig. Vi bor bare i en liten leilighet akkurat nå, og jeg går og forbanner meg over den hver dag. Er nesten ikke plass til å snu seg en gang. Og vi trenger et ekstra rom når vi får en til krabat i hus. Vi håper at vi får kjøpt et hus som vi slipper å pusse opp så veldig mye da, for det kommer til å bli et helvetes stress.

Det er nesten så jeg håper gravidmagen popper ut ganske fort den her gangen, for det ser faktisk mye bedre ut, enn en mage med masse slapp hud.

Nå hadde jeg akkurat begynt å tatt opp treninga igjen, etter at jeg fikk en spinningsykkel i bursdagsgave, men det dabbet fort av. Har ikke hatt noe som kan ligne på energi en gang de siste par månedene. Men føler at det er på vei til å bedre seg :)

Til neste sesong, skal jeg være klar!! :) hehe, I wish. Det sa jeg jo sist også, men det var enklere sagt enn gjort :P

Skrevet

Nei det skal vanskelig la seg gjøre å få to med samme bursdag nå :) Tenk, de er over 8 mnd, phu... tida flyr.

Uff ja skjønner godt du vil ha større plass, må si det skal bli godt å flytte nå. Bor midt i oslogryta, å kjenner jeg er drittlei alt mas og kjas hehe. Så nå er det hjem til fødebyen og nærmere familie (hjelp/barnepass::))

Kjedelig med formen som er laber, håper den tar seg opp igjen snart. Og motivasjonen til trening, dabbet kraftig av her også, etter noen uker med effektiv trening ;( Hvor er den gamle treningsgleden og lysten... hmm.. får lete den frem etter sommeren.

Masse lykke til, med både lillejenta utenfor, og mini i magen :) Og ikke minst huskjøp.

Skrevet

Hallo igjen, artig å være her også;) Så koselig å se at du har endret nicket ditt! Det er jo helt sprøtt å være gravid NÅ IGJEN! Hehe! Men jeg går rundt og savner det også, og blir vedmodig av å tenke på det. I går dro mamma og jeg til en annen by for å handle, akkurat det gjorde vi på denne tiden i fjor også. Så overalt hvor vi gikk ble det sånn "å, i fjor på denne tiden gikk jeg også her, og orket ikke å prøve klær, måtte sette meg ned osv." Vi måtte spise på samme sted, ved det samme bordet også. Og jeg som er så gammel burde vel strengt tatt hive meg på karusellen snart igjen. Hm. Men ikke helt enda da. Du må komme med jevnlige oppdateringer da! Er så spent på hva det blir jeg;)

Skrevet

Og så nydelig Matea er! Helskjønn:) Måtte kikke på profilen din:D

Skrevet

Fikk mitt andre barn for 8 dager siden, det er ganske nøyaktig 1,5 år i mellom gutten og den nyfødte jenta. Jeg husker at jeg gleeedet meg stort til gutten skulle bli større, spise mat og kommunisere. Generelt sove bedre på natta.

Denne gangen er det så deilig med det lille nøstet som ligger til brystet og som jeg kan kose med dagen lang. Hun er så snill at jeg nesten blir bekymret. Gråter nesten aldri, sover mellom ammingene på natten og når hun er våken lager hun godlyder og titter forundret rundt.

Perfekt om dette er en så snill og rolig jente som hun gir uttrykk for! Og perfekt at jeg har verdens skjønneste gutt på 1,5 år med skyhøyt aktivitetsnivå. Hvis/når denne lille jenta blir like aktivt skal mor og far få kjørt seg.... :)

lykke til dere som er gravide! Tiden kommer til å gå raskere denne gangen! Litt slitsomt i perioder med fulltidsjobb, aktive barn og noe nattevåk (dårligere søvn mot slutten), men så verdt det når bylten ligger varm og frisk på magen din etter flere timer i fødsel. Himmelsk følelse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...