Puppen og lillemor Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Livmora blir helt hard.. men blir vanlig igjen etter kort tid.. er dette vanlig? Noen andre som har det sånn? Og er dette ufarlig??
mamma til 3:) Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Helt normalt:) For livmora trekker seg sammen når man får orgasme.
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Kynnere...ubehagelig men det går over...ikke farlig hvis ikke det skjer veldig ofte...
*Lissi* Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 Helt normalt, og ikke farlig:-) Min blir også hard etter orgasme.
Puppen og lillemor Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2010 men hva er ofte?? Og betyr at det man egentlig bør begrense antall orgasmer i løpet av et svangerskap? man hører jo så mye om at sex og orgasmer er bare bra for babyen og livmora..
..snøklokke.. Skrevet 9. juni 2010 #7 Skrevet 9. juni 2010 Nei, du trenger absolutt ikke bekymre deg for det!! Det er hormoner som blir frigitt når du får orgasme, og det er ikke farlig. Ikke vær redd for det også, er så utrolig mye redsel og bekymringer herinne for tiden syns jeg. Ha sex så ofte du vil, og KOS deg!
eliona Skrevet 9. juni 2010 #8 Skrevet 9. juni 2010 det er jo ikke kynnere etter en orgasme! Det er livmora som trekker seg sammen, men det skjer hos alle , selv om de ikke er gravide. Bare at man kjenner det ekstra når man er gravid.!
Puppen og lillemor Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 9. juni 2010 takk lillekitty! Jeg syntes det var litt rart at dette skulle være kynnere.. for alle sier at det kjennes litt ubehagelig.. og det gjør ikke dette. Jeg bare merker at når orgasmen er over så er livmora hardt og står mer ut.. men kan liksom ikke kjenne det annet enn at den er hardere å ta på..verken vondt eller ubehagelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå