poppys Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Hei.Skal til legen på fredag og har da tenkt å ta opp svangerskapspenger med henne.Er det mange her inne som har dette i stedet for sykemelding.I så fall er det bare å fylle ut skjemaet og levere det til nav??Hva mer??
Tæggen Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Hei! Ga et svar på dette i en tidliger tråd litt lengre opp her,men legen ordner visstnok ikke noe sånt,det er det jordmor som gjør. Har akkurat levert inn min egen søknad til nav og det var en klar beskjed jeg fikk av henne...
Miaxz Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Lege eller jordmor kan fylle ut skjemaet. De skriver hvorfor de mener du har krav på sv.skapspenger. Deretter tar du med deg skjemaet til arbeidsgiver som skal signere og bekrefte at de ikke kan tilrettelegge eller omplassere deg. De må også dokumentere det, står det på skjemaet. Så sender du det til NAV... Jeg er midt oppi det selv..
2 boys & now pink Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 http://www.nav.no/Familie/Svangerskap,+f%C3%B8dsel+og+adopsjon/Svangerskapspenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå