Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kom mensen for fullt i dag. Alle andre symptomer på mensen er også til stede, så har insett at dette ikke kan være annet en SA. Legetime i morgen... Ringt Stork og er klar for å starte på nytt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff,..utrolig trasig.. hvor langt var du kommet?

Håper du får god hjelp hos lege i morgen!

Gjest Pippi9
Skrevet

Innmari kjipt :-( Mener å ha lest inne på Pernille noe om at risikoen for spontanabort øker med med sent festetidspunkt .... uansett - Lykke til med neste forsøk!!!

Skrevet

Det var ikke bra!!! Håper du kommer fort i gang igjen!

Skrevet

Veldig leit, Singelmamma....føler med deg nå!!!

Masse lykke til neste gang... Godt du klarer å se framover.

Skrevet

Huff! Skikkelig trist! Hadde håpt at dette skulle gå bra, var så kjekt at du klarte det på første forsøk! Men er du vikrkelig helt sikker? Er jo mulig å ha blødning selv om egget er der enda... eller?? Lov å håpe til siste øyeblikk iallfall!! Men uansett, føler med deg!!

Skrevet

Ugla: Var kommet 9+6

Fikk ul-time på Ullevål i dag og skal ta ny ul om 1 uke for å se om alt er kommet ut. Nå håper jeg bare mensen ikke blir så mye forsinket, vil så gjerne rekke en tur til Stork før jeg drar på ferie...

PIppi9: De på Ullevål hadde ikke hørt om økt spontanabortfare ved sent feste. Måtte jo bare spørre dem...

I mellomtiden får dere andre jammen meg lykkes!!! Heier på dere!

Skrevet

Uff...føler masse med deg.

Jeg har fått mensen nøyaktig 5 uker etter begge gangene.

Sender masse gode tanker!

Skrevet

Så forferdelig trist! Jeg mistet selv 10+0 så vet hva du går gjennom. Håper mensen kommer fort nå så du kan sette igang igjen.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...