S-mamma.2gutter+1jente Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Jeg er i uke 27 og lurer på når man skal søke til Nav om permisjon?
mamma.for.2♡ Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Jeg er i uke 23+6 og tenker jeg snart sette meg ned og ordne de papirene... Regner med at det er en behandlingstid på det der, slik det ofte er på offentlige kontorer. Så tenkte jo tidligere, jo bedre... Lykke til!
eliona Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 jeg fikk beskjed av nav at jeg ikke kunne søke om det før jeg var i uke 26!
doble<3<3 Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Du kan sende papirene inn tre måneder før, det er veldig individuelt hvr lang tid nav bruker.. Her i Rogaland sa de en måned til meg, men jeg vil være helt sikker (og midt i ferie så da er jo gjerne nav litt ekstra treige) og sender inn mine papirer i uke 30.. Da er de vaffal inne tenker jo jeg da ;p
To trollunger + en spire Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 Tror det er to mnd. før permisjonstart som er tre uker før din termin.
stjertløvetann Skrevet 8. juni 2010 #6 Skrevet 8. juni 2010 Jeg var på sånn nav-kurs om dette forrige gang, og da sa de 4 uker før termin. (rogaland) Og la til at det ikke er vits i å sende søknad tidligere, for de legger den bare tilside og henter den fram når det tid for det.. Vet ikke helt jeg, jeg søkte 4 uker før, og de la den iallefall tilside, for jeg fikk ikke penger før jenta mi var 3,5 mnd gammel pga rot i nav-systemet..
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 8. juni 2010 #7 Skrevet 8. juni 2010 Hmmm...jeg hører også til i Rogaland og ble bedt om å gjøre det asap - helst igår - og jeg er bare 22 uker på vei. Så - jeg sitter midt i papirene nå. Har også hørt at det ikke var vits før uke 26, men sjefen min hevder de somler sånn på nav at det bare er å komme igang... :-)
pennywise*tobarnsmor<3* Skrevet 9. juni 2010 #9 Skrevet 9. juni 2010 når det er nav som skal behandle papirene er mitt råd: jo før jo bedre! jeg fikk ikke orden i mine papirer før ETTER fødsel fordi de var så trege... og jeg leverte i god tid før termin, men ungen kom tre uker før terminen også.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå