Gå til innhold

Huff, hva er dette..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg har sett flere innlegg her inne av denne typen som jeg nå skriver, men nå ble jeg veldig bekymra her.. Var på do tidligere i dag og da viste det veldig veldig lite lyserødt på papiret. Når jeg nå var på do igjen, drypte det brune dråper ned i doskåla (spotting). Når jeg tørket meg kom det litt slim med noen få blodkoagler. Kan dette være en SA? Har ikke blødd noe friskt blod og har heller ikke hatt noen magesmerter i dag. Har derimot vært veldig kvalm, som jeg har slitt med de siste ukene. Noen her som har opplevd det samme? Veldig redd for at det var en SA jeg nå hadde.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Du har i hvert fall ikke hatt en SA, det kan jeg trøste deg med. Da blør du nemlig mye mer, og du ville antakelig hatt smerter også.

Krysser fingrene for at alt står bra til med den lille :)

Skrevet

Hei Lykkeliten, må si meg enig. Høres ikke ut som noen SA. Selv har jeg hatt to av dem - det blør mye, som en veldig kraftig mens - og det gjør kjempevondt, nokså lenge, i mitt tilfelle i flere timer. Derimot har jeg hørt at spotting er ganske normalt. Lykke til!!

Skrevet

Tusen takk for svar begge to!

Har hørt at det er flere som har hatt spotting, så håper at det ikke er noe annet enn det. Har ikke blødd noe, men går her liksom på nåler og er redd noe skal komme..

Bør vel prøve å roe meg litt ned og håpe på at alt er bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...