Gå til innhold

bekymret, er i uke 32, føler magen plutselig har blitt mye mindre

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan ikke husker det var slik med vesla, jeg følte at magen var så stor å struttende no føler jeg den er blitt en pitteliten kul som den var rundt uke 20..

flere som har det slik`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

Hmm, slik du beskriver det så høres det jo ut som den har blitt MYE mindre, men er det det, eller er det slik at den er litt mindre?

For her kan magen plutselig være 2-3cm mindre i omkrets, da babyen plutselig ligger i en annen stilling enn tidligere. Men er jo ikke sånn KJEMPE forskjell da..

Er det bra med liv å sånt da? Er du veldig bekymret så be om en sjekk. Men jeg tror du kan ta det helt med ro altså.

Skrevet

jada det er godt med liv så han har det nok bra, jeg føler den er blitt mye mindre, men skal spørre samboeren hva han syns når han kommer hjem. føler jeg var så stor hele tiden å nå føler jeg meg liten igjen..

Skrevet

Hallo,

Jeg har følt det litt sånn i det siste... er i uke 34.

Tror han har lagt seg mer ned i bekkenet (?) .. for jeg kjenner mer der nede nå - klarer ikke helt å beskrive hva men..

Mener å huske noe lignende fra sist svangerskap?!

Jeg skal til JM på torsdag - så får hun se og si hva hun mener.

Kjenner mye liv, så er ikke så bekymret :=)

Alt er nok som det skal vetdu ;o) Klem

Skrevet

ja det er nok mulig, kan hende magen har sunket at det er defor den føles så liten for at den ikke presser så mye opp lengre..

skal på kontroll i morgen så får høre ka legen min sier..

ja satser på at alt er normalt :)

Skrevet

Si fra hvordan det går imorgen da..

Klem

Skrevet

det skal jeg :)

Skrevet

Jeg føler også at magen er mindre, eller mindre i veien nå enn tidligere. Tror det er pga at den har sunket lenger ned.

Skrevet

da kommer eg med oppdatering, det gikk fint hos legen. målet på magen var 28cm vist jeg husker rett, alt så bare fint ut, legen var også enig i at magen hadde sunket å derfor den virket mindre, lille gutt lå med hode godt nede i bekkenet men det var ikke festet enda. så alt så fint ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...