mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 lurer på om jeg kjenner liv jeg.. helt nederst i magen kjennes det ut som noen kiler meg på innsiden sånn forsiktig.. strryker meg over på en måte... kan det være liv eller??? husker ikke hvordan det var sist med sander elias... da kjente jeg liv for første gang rundt 15 uker.. nå er jeg i uke 12 og livmora er alt godt over kanten og har vært det en stund alt å...
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Det kan det godt være. Sist kjennte jeg liv i uke 13, som en liten sommerfugl som viftet med vingene sine!
mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2010 hihi tenk så spennende om det er det a.. hihi:)
HW & MW + nr3 Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Jeg kjente også liv med barn nr2 rundt uke 12-13! Det er veldig spesielt:)
mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2010 ja blir så virkelig:)
fjellfiol Skrevet 8. juni 2010 #6 Skrevet 8. juni 2010 Jeg mener også å ha kjent liv inne mellom. Spes på kvelden når jeg ligger heeeeelt i ro. Er 12 uker og 3.gangs..... Helt svake "blopp" nedi der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå