¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Er det vanlig at urinen lukter og blir gul når man gir mme?? urinen til babyen min på 3mnd er det,men var ikke sånn for en mnd tid siden når ho fikk pupp.. Hmmm.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Får babyen nok å drikke da? Ved for lite væske vil jo urinen bli mer konsentrert og dermed få mer farge og lukte mer
Gjest eelis+kian Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Jeg syns urinen lukter mer av mme, ja, selv om babyen får nok væske. Men vær obs på at hun drikker nok!
¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2010 Nå blir jeg nervøs.. Hva gjør jeg feil da hvis det er at ho får for lite væske? Har merket et par dager nå også at det virker ikke som om ho ikke tisser like mye mer!! :S
Gjest eelis+kian Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 Prøv å gi henne litt vann du, ikke noe å være nervøs for :-)
¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2010 Ja kom fram til at jeg burde prøve det jeg også,så ga ho det to ganger i går:) tusen takk for svar<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå