Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har vært på ul eller har barn fra før.

Hvordan var hjerterytmen i forhold til kjønn? Jeg har en jente fra før og med henne var hjerterytmen 150 - altså stemte det med kjerringrådene. Har akkurat vært å hørt hjerterytmen til "lille spire", den var 154...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge mine har hatt hjerterytme på mellom 150 og 160, og jeg har to gutter :) I magen tror jeg også det bor en gutt, hjerterytmen der var 152 nå sist da jeg målte hos jordmor.

Skrevet

Jeg var på ul i sta. Målte hjerterytmen fo 3 uker siden på 158. Vi får får vist en gutt =o)

Skrevet

Jeg venter gutt og her har hjerterytmen variert fra kontroll til kontroll. Kommer an på aktivitet på den lille, om den sover osv.

Så jeg tror ikke du skal tenke så mye på den ang kjønn. I følge kjerringrådene ang det skulle jeg hatt jente;)

Skrevet

jeg venter jente og hjerterytmen ligger på rundt 140.. :)

Skrevet

Godt å høre at kjerringrådene ikke alltid slår til. :-) Hadde vært artig med gutt nå siden vi har jente fra før, men jente blir nok akkurat like bra :D

Skrevet

Jeg har en jente fra før og venter en jente nå. Begge gangene har hjerterytmen ligget rundt 150, så på meg stemte kjerringrådet:)

Skrevet

1.jente; 130-140

2.jente: 150-160

Skrevet

gutten min lå på alt fra 130-160. Så jeg ville ikke stolt på de mytene om hjertelyd:)

Skrevet

jeg er 24 uker på vei og de to gangene jeg har målt har den ligget på 150 og 160.

Tror de sier at det er bare på slutten av svangerskapet at dette med hjertelyd teller!!

Skrevet

Min gutt hadde hjerterytme fra 130 - 160...

Så dette tror jeg er tilfeldig gitt...

Skrevet

...fordi man sier at hjerterytme over 140 tyder på jente...

En ting er 100% sikkert og det er etter fødselen...selv ikke alle UL er alltid riktige :-D

Skrevet

Fikk jente sist og hjerterytmen varierte fra 140 og 146 gjennom hele svangerskapet. Er ikke 100 % sikker på hvilket kjønn som skjuler seg i magen akkurat nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...