mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 http://www.kopbarnvagn.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=visa_artikel&artgrp=208&artnr=98698112001r&visa=1-30&Sort=Beskr&Visn=Std Noen som har denne? erfaringer om emmaljunga ?
EleResa Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Hei Jeg kjøpte Emmaljunga Edge Duo til min førstefødte i 2006, og er kjempefornøyd. Den ser kanskje litt stor og uhåndterlig ut, men den er faktisk veldig lett å styre og bevege (med sportsunderstellet). Bagdelen hadde stor og romslig plass. Vesla sov i den med voksipose lenge. Sittedelen bruker hun fortsatt faktisk, men hun er kanskje ingen stor 3-åring (blir 4 i oktober). Denne vogna skal brukes også til neste som kommer nå i august. Skulle jeg kjøpt ny hadde jeg valgt samme om igjen
mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2010 åhh så bra, jeg har bestilt meg den i sverige nå, og tror det er vognen for meg har også bestilt med sportsunderstell.. min 3 åring som blir 4 i sep sitter også i vogna vi hadde til han enda. men den er så slitt at jeg må ha ny, Da den ble kjøpt brukt..
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Vi har også denne, brukt til ett barn foreløpig. Den er vi superfornøyd med!! Vi bor på et lite sted, med mye grusveier. Sportsunderstellet gjør at denne vognen er blandt de letteste å trille med barn i, som jeg har vært borti!! Ingen sak å dytte motbakker med sportsunderstell ) Kanskje ikke den mest praktiske til shopping, men det går jo greit God plass, lett å styre og justere i fht høyden til "trilleren", og det virket som om snuppa syns den var veldig god både å ligge og sitte i Og det er jo tross alt det viktigste ) Så da skjønner du hva jeg mener: Anbefales på det sterkeste )
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 8. juni 2010 #5 Skrevet 8. juni 2010 Har emmaljunga edge duo fra 2003, og er veldig fornøyd:)Brukt den til 2 barn, snart 3;)Den er stor, og kansje litt tung, men veldig god å trille, stødig og sikker. Anbefales:)
God gammel aargang - født Skrevet 8. juni 2010 #6 Skrevet 8. juni 2010 Vi kjøpte Duo Edge 2008-modell og har vært veldig fornøyd. Datteren på 2 1/2 har sovet i denne på dagtid fram til nå. Nå er det snart lillebrors tur til å overta vognen, bare han kommer seg ut (40+4)...
Gjest Skrevet 9. juni 2010 #7 Skrevet 9. juni 2010 Jeg kan absolutt anbefale den på det sterkeste Kjøpte den til gutten vår da han kom i 2008, og har vært strålende fornøyd. Har også en Emmaljunga Scooter som vi bruker til shopping og småturer der det er praktisk med en vogn som er litt mindre Kjempefornøyd med begge vognene
mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. juni 2010 takk for svar alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå