Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter at det ikke ble noen befruktede egg ved første forsøk fikk jeg beskjed om å ringe inn på mens i juni. Denne dukket jo da opp i dag. Hoppa på tlf kl 11...men neida. "Dessverre, det går ikke denne gange. Denne mensen er for tidlig å ringe inn, så du må nok vente til august" Makan... Skulle nesten tru de klarte å regne seg frem til syklus når jeg hadde egguthenting den 27.april.

Har sett på kalender og notert opp alle datoer med mens, spray, sprøyte etc etc. På sist forsøk brukte jeg 9 uker og 4 dager fra jeg ringte mens til jeg fikk inn på uttak. Hun sa jeg ikke kunne gå i hele sommer på medisiner...men det hadde jeg jo gjort dersom de hadde holdt åpent i juli. Skjønner ingenting. Kjenner bare at jeg er innmari skuffa og lei meg....og litt sint.

Fortsetter under...

Skjønner du er skuffa:-(

Mener de at du skal ringe inn mens i august??? Jeg har fått reservert plass i uke 35. Regner med at det er uttak da, og da skal jeg jo starte med medisiner i sommer en gang. Riksen har iallefall åpen mail/telefon i sommer så man kan ringe inn mens og få oppstart selv om det er stengt for uttak i juli. Er det ikke sånn der du holder til?

Vet ikke helt hva jeg skal si for å trøste deg litt jeg. Annet enn at jeg skjønner skuffelsen. Har nedtelling til uttak, uker og dager, synes det er lenge til.

Oppmuntringsklem til deg!

Ja, måtte vente helt til august. Ble skikkelig satt ut når de sa det. Jeg holder til på ullevål. De sa bare at alle er ute på ferie. La igjen beskjed til overlegen der. Ho sa jeg skulle ringe opp igjen for å høre om det var muligheter for å begynne på mensen i juli. Får prøve på tlf i morgo..men er vel ikke så optimistisk. Var skikkelig klar til å begynne igjen nå, hadde på en måte blitt litt kortere ventetid dersom jeg hadde fått spraya i ferien.

Tusen takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...