nifficat Skrevet 8. juni 2010 #1 Del Skrevet 8. juni 2010 Hei. Jeg fikk satt inn ett fryse-egg for en uke siden. Går på 4 tabletter progynova pr dag + klexane og cyclogest. Jeg har hatt bitte-bittelitt antydning til blødning siden rd 3. Men i dag var det litt mer, samt at jeg er kvalm, har smerter i IS-ledda i korsryggen + litt vondt i magen + dønn stinn. Veldig lei meg for den der blødninga, har alltid vært et dårlig tegn, tror løpet er kjørt nå. Men blødning, når man gå på så store doser progynova?? Trodde ikke det. det kan da ikke være galt å bruke klexane + prednisolon ved fryseforsøk. Samt 4 tabletter progynova (legen sa jeg skulle gå ned til 3, men jeg har tatt 4 noen dager da jeg har vært litt redd for å gå ned). Dette ble rotat, men jeg er ganske så fortvila i dag!! Har endel mens-murringer. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141951638-bl%C3%B8dning-etter-en-uke-som-ruger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 9. juni 2010 #2 Del Skrevet 9. juni 2010 Husk at klexane gjør at du blør mer av det meste...kanksje slimhinnene dine er ekstra såre? Ring klinikken og hør? For tidlig for tanta uansett? Lykke til kjære deg og Isa! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141951638-bl%C3%B8dning-etter-en-uke-som-ruger/#findComment-141959044 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nifficat Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 9. juni 2010 Kjære Nurket. Tusen takk for svar ) Du e go, du!!!! :-) Jeg har blødd litt hver dag siden rd 3, litt mer de siste 3 dagene. Men ikke mye, og ikke hver gang jeg er på do. Har stinn og oppblåst mage, og skikkelige menstruasjonsmurringer. Hvis ikke dette går, tenkte vi å ta et siste forsøk på Hausken, med kort regime. Har aldri hatt det før. Hva er din erfaring med kort regime? Jeg har skjønt det slik at det ofte er bedre resultater med kort regime for oss litt modne damer. Tror du det er noe i det? Jeg har også diskutert med samboer om å prøve ed, hvis det ikke skulle gå på Hausken. Han er nok ikke helt der, men håper inderlig han vil være med hvis det skulle bli aktuelt. Vet du, Nurket; dette er mitt 8. søskenforsøk. Hadde jeg visst det da jeg startet for 2 år siden, tror jeg at jeg hadde gått rett på adopsjon eller ed. Man greier å fungere i dagliglivet, og på jobb, men fy fader så tøft det er!!! Når motbakkene kommer, er det ikke like lett å forholde seg til andre. To av mine nærmeste kollegaer er gravide, og jeg greier ikke å engasjere og bry meg (selv om jeg er så inderlig glad på deres vegne...de har begge vært ute en vinterdag før ift det å bli gravid...)....føler meg egoistisk som har så nok med mitt. Men man unner jo selvfølgelig andre å få oppleve det fantastiske det er å bli mamma. Håper du har det bra, og at du koser deg med graviditeten, Nurket!!!! Ta godt vare på deg sjøl. Jeg tar sjansen på å si, om enn med litt hviskende stemme; varm sjokolade m/krem God klem fra Niffi Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141951638-bl%C3%B8dning-etter-en-uke-som-ruger/#findComment-141959650 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå