Sjakai Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 I snart halvannen uke har jeg sovet superdårlig! For det første pga at jeg våkner hundre ganger hver natt for å tisse, for det andre fordi ryggen verker og det er vanskelig å snu seg i sengen, for det tredje pga murring i beina/leggkramper eller halsbrann....og noen ganger er det ingenting som plager meg, men jeg får rett og slett ikke sove!!!! Jeg er så trett at jeg kunne svimt av....i går etter at dattera mi var gått på skolen sovnet jeg på sofaen fra kl 09-12.30 og jeg var helt i koma de timene jeg sov :-D Noen andre som ikke får god nok søvn? Jeg er forresten i uke 24+4 zzzzzzzZZZZZZZZZ
Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Sover dårlig her også.. ! Våkner fire fem ganger for å tisse, vanskelig å finne god sovestilling og når jeg endelig sovner drømmer jeg så mye rart og sover urolig... Sliitsomt! Men tenker hele tiden at det er verdt det når jeg vet hva som venter oss )
mandalay Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Signerer den! Må også tisse ekstremt mange ganger i løpet av natta. Hva kommer det egentlig av? Trodde det kom av at babyen presser på urinblæra, men nå er det ikke sånn at jeg bare føler at jeg må tisse- jeg må virkelig tisse hver gang! Ikke drikker jeg ekstremt mye heller, nettopp fordi jeg da må tisse med en gang etterpå. Nå har også vesla fått et tydelig søvnmønster og våkner som regel om natta. Blir jo ganske fasinert over alle disse sparkene ,og ligger da våken og kjenner litt på det også. Veldig trøtt om dagen ja...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Har lurt på det samme selv! For jeg må aldri tisse mer enn vanlig iløpet av dagen, men om natta så kommer det plutselig... Rare greier.. Sover også mye lettere enn vanlig når jeg er gravid, våkner lettere av lyder eller bare av meg selv, på tross av at jeg er strømpe trøtt. Nå i det siste har jeg imidlertid utviklet en ganske imponerende (om jeg får si det selv;) evne til å holde meg hvis jeg våkner og kjenner jeg må tisse; ikke alltid det passer så bra å gå på do, for da vekker jeg gjerne lille snuppelupp som sover vedsiden av meg enkelte netter (som nå, når hun er syk f.eks). Trodde aldri det skulle være mulig å sove med sprengfull, vond blære, men det GÅR hehe, utrolig nok:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå