Gå til innhold

Når fortalte dere noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når fortalte dere noe til nærmeste familie om graviditeten, og hvorfor akkurat da?

...og når utvidet dere det til jobben, venner o.l?

Med de 2 første så var vi ganske tidlig ute, så vi har lysst å vente en stund denne gangen... men jeg vet ikke om jeg klarer det stort lenger. For det første så er det så godt å prate om det, og for det andre så er jeg så inni ***** oppblåst i magen at jeg må virkelig konsentrere meg om å holde den inne.. :P

Er det i det hele tatt et stort poeng å vente så lenge? Her jeg bor er det nesten om å gjøre å vente lengst mulig....nesten status liksom... hehe.

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har bare fortalt det til ei veninne. Jeg skal si det til barnefaren når han kommer hjem fra ferie om 1 uke. I morga skal ej snakke med søstra mi å etterhvert mamma og pappa. De andre får vente til uke 12:)

Skrevet

hehe... ja er vel dette som er vanlig praksis?

Blir vel stas å fortelle barnefar det kan jeg tenke meg ;)

Skrevet

Det er bare meg og mannen min som vet det, vi har visst det siden uke 5, nå er vi straks i ferd med å runde uke 12. Har ikke tenkt å fortelle noen noe som helst på en stund, i alle fall ikke før UL. Er redd for at det er mye som kan gå galt enda, så vil ikke gi noen (besteforeldre) falske forhåpninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...