Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Noen som vet hvor man får kjøpt dette? Bør ikke være giftig da vi har barn som leker i hagen... Eller har noen andre råd mot frekke nabokatter som graver opp blomster og driter overalt?? Kan jo ikke godt be naboen ha katta i band...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Jeg har katter selv da,å jeg har ikke testet disse.Men noen sier noe slags kuler skal funke.Tviler på at de er giftige.Kulene kan du sikkert legge i bedet ditt.Eller hvor enn du ikke vil ha piss. Jeg har brukt en gang eddik og pepper for å få vekk uønskede katter rundt huset mitt som (løpertid,markerte overalt).Det funket :-) Kombinere det med kulene da,så kanskje det hjelper.. LL.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Har faktisk hørt at kaffegrut skal holde kattene vekk. Er jo det rimeligste alternativet å prøve.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Så et slikt middel i en hage/blomsterbutikk nylig. Det var ikke giftig. Jeg kjøpte mot maur og snegler, men kattene må gjerne gå i bedet vårt (bedre enn at de går i naboens... he he). Stikk innom en butikk og spør.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Hagesentre ala plantasjen og FK har ihvertfall. ellers er eddik et gammelt råd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå