Gå til innhold

gravidmage med "fettforkle"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde også et fettforkle som aldri ble borte. Alle kunne se at jeg var gravid, men når jeg hadde naken-mage hang det et fettforkle helt til the bitter end. Men et tips jeg har er å bruke mammabukser fordi da vises ikke forkleet på samme måte og magen blir mer rund:)

Hilsen mamma til snart et-åring:)

Jeg veide også 129 kg da jeg ble gravid. Har også et solid "forkle" etter 2 graviditeter fra før. Fikk mage veldig tidlig i dette svangerskapet (ca 3 mnd), er nå 31 fullgåtte, og har kjempekulemage (med heng...)!!!

Tror ikke du skal bekymre deg over at magen ikke kommer, for det gjør den nok.. Men som de andre skriver: gravid-bukser og -truser holder opp og former henget slik at det også blir "mage".. Hjelper også med tunikaer med empire-liv... :) Lykke til videre!! ;)

Kjøpte magbelte på babyshop jeg, dette putter jeg begge magene oppi og drar godt opp. Får rund og stoooor fin mage, selv om fettvalken/hengepølsa/forkle mitt er stoort! Anbefales! Men ser derimot ut som jeg er høygravid når jeg bare er 23 uker, men pytt pytt! Bedre enn todelt mage hvertfall!

Annonse

Jeg har hatt min rullegardin, som jeg kaller den, siden keisersnitt ved forrige svangerskap, slanket meg veldig for noen år siden og den var fortsatt der *sukk*

MEN, jeg var ca 100 da jeg ble gravid nå, og jeg har nesten hele tiden brukt gravidbukser fra H&M, de som ser ut som joggebukser, for de som ser ut som vanlige olabukser etc er jo ikke å få over str 44!! I tillegg har jeg hatt forholdsvis trange mammatopper, trange under brystene og så faller de fint over magen. Så jeg har faktisk hatt en utrolig flott og rund mage. Er bare jeg som ser at jeg har den rullegardina når jeg ikke har på meg klær :) Har så langt bare lagt på meg en 8 kg, selv om jeg har hatt dilla på både nugatti og is hele tiden. Men jeg tror at så lenge jeg viser magen så godt som jeg gjør så er det den folk ser og dermed ser den også finere ut :)

Annonse

Hei.

Jeg vet det er ikke lett å gå ned i vekt.

Jeg fikk motivasjonen da jeg fikk avslag på IVF behandling pga vekten min. jeg forandret spisemønstret mitt og la om kostholdet en del sammtidig gikk jeg på vannerobic to ganger i uken så dette hjalp meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...