Gå til innhold

St.Olavs Hospital vs. Levanger sykehus?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ville valgt St.Olavs. Bedre bedredskap, høyere kompetanse dersom noe skulle skje. St.Olavs er helt nytt, barselhotell til ukompliserte fødsler eller enkeltrom på barsel til alle. TV, eget bad, gratis trådløst internett. Pappa kan overnatte. Levanger er gammelt og slitt og kan havne på flermannsrom i verste fall.

Annonse

• 3 måneder senere...

Dette er absolutt ikke tilfelle!!!!

Jeg fødte minste jenta på Levanger jeg å pappaen å jeg lå sammen med snuppa på barselhotellet...

Slitt???

De har jo renovert hele sykehuset jo...

Å angående kompetanse å beredskap så er Levanger likestillt med St Olaf men St Olaf har selvfølgelig bedre ressurser på noe da det hele avhenger av økonomi....

Blir litt feil å ytre seg når det er så totalt feil som det går an å bli...

:)

• 9 måneder senere...

ser dette er en gammel tråd, men jeg kan ikke dy meg for å svare likevel. er vel fortsatt folk her inne som skal ta dette valget ;)

Jeg har født tre barn på Levanger og hatt det helt supert! skal ha min fjerde der også. flotte jordmødre, høy kompetanse, i det hele tatt blir man tatt veldig godt vare på. Nå har ikke jeg vært på st.olavs selv, så jeg skal ikke si at Levanger er bedre, men Levanger er ihvertfall ikke dårlig!!!

har ei venninne som fødte første barnet på Levanger, andre gang på st.olavs og hun sa 'aldri mer st.olavs'.... såååååå

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...