Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Regner med noen av dere har blitt drukket ut, eller har vært med på tilstelninger... Skal drikke ut venninna mi om noen uker. På grunn av budsjett gjør vi dagen rimelig. Har kjøpt en malerdress jeg tenker å dekorere, evt henge pynt på. Noen som har noen artige forslag?! Behøver ikke være noe spesielt tema, da vi kommer tilbake til det senere på kvelden. ...mens jeg sitter her kommer jeg på at julepynt kunne vært litt artig... til tross for at det blir midt på sommeren
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Mine venninner kjenner meg heldigvis så godt at noe utkledning ble det ikke noe av. Syns personlig det er veldig pinlig hele greia når jeg ser sånne utdrikningslag komme turende nedover Karl Johan... Vi hadde vanlige klær, var på spa og koste oss stort! Så vær for all del sikker på at venninnen din vil syns det er morsomt å bli driti ut, jeg hadde ikke likt det.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Jeg synes heller ikke noe om "utdritningslag", det er mye koseligere med en koselig dag som vennene dine har stelt i stand med f.eks. spa, god mat, vin og KOS! Så jeg håper venninnen deres liker slikt, det er jo ikke noe morsomt hvis hun ikke har det noe stas på den dagen. Jeg hadde gremtes hele dagen om jeg hadde måtte gått rundt i et forferdelig kostyme og solgt boller formet som en penis, eller sunget på stortorget. Jeg hadde ikke tilgitt venninnene mine!! Men heldigvis har jeg verdens beste venninner som kjenner meg så godt at noe slikt blir ikke å skje Vi har laget en koselig dag for alle i vår vennegjeng som har giftet seg
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 Det er IKKE utdritningslag, bare sånn at det er sagt, og jeg kjenner min venninne svært godt... Dagen skal være en eneste stor kosedag fra ende til annen, og venninna mi synes det er moro å gjøre litt ut av det. (Vi har diskutert utdrikningslag mange ganger tidligere...) Antrekket skal forøvrig ikke brukes veldig lenge, men være en del av litt show og moro i hjembyen, - ikke store greiene, og vi alle skal være en del av det. Ingen "vulgæriteter" verken i klær eller handlinger. Ellers skal dagen gå med til spa, god mat og venninne-moro utenom offentligheten, så slapp av... Kom heller med innspill til antrekk! Det var det jeg spurte etter... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå