minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 lov å drømme, ikke om jeg vet om noen har godt av så mange penger på en gang.... jeg ville: - sikkret barnas oppvekst (utdanning, hus mm) - kjøpt et nytt hus til mamma og pappa, de ønsker seg et mer lettvinnt og bedre hus men har ikke mulighet til å kjøpe det de ønsker seg... - pusset litt på vårt hus - åpnet et privat bo felleskap for psykisk utvikklingshemmede som jeg selv skulle lede og de som bodde der skulle få den behandlingen de fortjener... (har jobbet en stund i helsevesenet og har en bror som er puh). jeg ville ikke: - brukt mye penger på overdreven luksus - ville ikke sluttet å jobbe hva med dere?
vaffeljernet <3 Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 -kjøpe stort hus og bil. -gi "litt" til pappa og mannen min sine foreldre. -bare jobba litt, evt studert, bare for å ha noe å finne på :-) -hatt hushjelp til å vaske det ûberstore huset vårt. -vi skulle hatt en kjempestor bryllupsfest. -gitt noen pengegaver til saker/organisasjoner som jeg syn fortjener det. tja... det er ikke lett å vite hva en skulle brukt så mye penger på hvis de måtte brukes. det enkleste er jo å dele med andre som også trenger penger!
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 -Sikkret framtiden til sønnen min -bygd romslig hus med alt på en flate - Jobbet redusert (60%) - Gitt bort en god slant til alle familiemedlemmer som skal brukes på bolig(betale gjeld eller opppussing) - Ny bil - Også har jeg noen tantebarn som sikkert ønsker seg nye pc'er, mobiler, klær og diverse:-)
Gjest eelis+kian Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 20 mill er ikke SÅ himla mye, ikke hvis man vil at det skal vare en stund. Så jeg hadde ikke sluttet å jobbe. Jeg hadde vel spandert en bedre ferie på mine foreldre. Kjøpt hus og bil til meg selv. Brukt noen kroner på overdreven luksus (ferie, spa). Og spart resten.
Gjest lillemamsi Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Hvis jeg hadde overlevd sjokket.... så ville jeg: *Satt av en haug med penger til barna mine. *Kjøpt meg småbruk (med stall, div dyr, traktor, badebasseng, ridebane, drivhus,båtplass ved en innsjø, fiske og jakterett.) *kjøpt den snilleste, flotteste dyreste hesten jeg kommer over. *tatt brystoperasjon (en sånn anonym en, pga eget velvære) *så ville jeg kanskje kjøpt en bil som er litt nyere enn min gamle 87 mod.... *Gitt bort penger til de jeg synes fortjener det. *om jeg har igjen en del penger sa, så ville jeg hatt barna hjemme med meg på småbruket. åååh *drømme*
Leandermamma Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Hadde uten tvil ansatt en nattevakt som kunne ta seg av mini om natten. Er trøøøøøøøøøøøøtt!!
Gjest lillemamsi Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 hehe ja det hadde kanskje vært noe I tilfelle du ikke skulle vinne 20 mill Leandermamma, så får du trøste deg med det at det er flere av oss. Og at det kommer bedre dager/netter
Rampongi Skrevet 8. juni 2010 #8 Skrevet 8. juni 2010 hm, skal vi se. Jeg hadde vel satt av 5 mill til dattern vår og spart 5 mill. Kjøpt oss en større leilighet i Norge (2 mill) og en i italia (3 mill), betalt ned lånet til mine svigerforeldre (ikke store summen). Gitt bort litt til familien og reist på jordomseiling. Fortsatt masse igjen til skøy og moro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå