bitbit Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Hei hei nå har jeg sluttet på pillen min å er så klar for å bli prøver:))) men.er så utrolig grønn.. hva skjer nå? er det å jeg skal begynne å ta folat? gjelder det min mann også? klemm ))
Carina har to små gull Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Heisann og velkommen hit Det er bare du som trenger å ta folat. Det skal forebygge ryggmargsbrokk hos babyen. Hvis du vil ha litt info kan du gå inn på tipslista som skal ligge her på bl gravid. Du får ha masse lykke til
Hannah_84 :) Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 hei hei! folat trenger du ja,så det er bare å starte med med en gang! så kjøper du deg en eggløsningstest,å setter i gang;) er ikke så lenge siden jeg sluttet med p-ring selv,har vel tatt folat i et par mnd nå,så håper ting kan skje snart;) er mye nyttige tips på sidene her! lykke til:)
Marita90 Skrevet 8. juni 2010 #4 Skrevet 8. juni 2010 I stedet for å ta folat ville jeg gått for et komplett kosttilskudd for gravide/planlegger og bli gravide:) Da har du alt du trenger i en pille )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå