Gå til innhold

IKM uke 23. Noen som har testet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har IKM i morgen. Hatt litt mensmurringer i dag, men fortsatt ingen TR. Håper håper håper......

Tenker å teste torsdag om ikke TR dukker opp til da. Noen som allerede har svidd av en test???

Ønsker oss alle lykke til denne uka:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg litt usikker på når min IKM egentlig er, om jeg følger FF så var den i går og altså i uke 22, men den kan likevel være om 1 uke og da tilhører jeg uke 23 :)

Uansett, så svidde jeg av en blendahvit test istad, så da får jeg bare smøre meg med tålmodighet litt til og satse på at TR holder seg langt vekk :)

Skrevet

Ehh, ja.....Har IKM først på fre/lør, så skjønta jo at det var altfor tidlig, men hadde kjøpt så mange billigstrimler, og tenkte at "What if"?

Skal prøve å holde meg i skinnet ihvertfall til torsdag, men vi får se:-)

Skal på konsert m.påfølgende fest, så tenkte at dersom den skulle være positiv...

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Tester torsdag, skal ikke teste en dag før (tror jeg :)....)

Med de to første visste jeg at jeg var gravid en uke før IKM, denne gangen er jeg ikke sikker på noe som helst. Har blitt utrolig bortskjemt med at "den sitter" på 1. forsøk med de to andre og har liksom "forventet" at den skulle gjøre det denne gangen også.

Ja, ja, den som lever får se.

Skrevet

Har ikke testet...men har sååå lyyyst!

Skjønner ikke hvorfor dumme, dumme meg skal hause meg sånn opp, når det er en ytterst minimal sjangse for klaff. Som jeg kan vite! Men..kjenner sånn etter i kroppen...det at jeg fikk heftige kramper 7/9 dpo, gjorde ikke saken bedre. Hehe. Huff...jeg blir helt tullete av dette jeg nå...

Skrevet

Yepp, testet forrige uke. Klarte ikke holde meg. Blendahvitt.

I dag fikk jeg tanta noen dager for tidlig så inn i ny pp...

Skrevet

Jeg blir også helt tullete. Et symptom på å være prøver tror jeg:)

Har sinnsykt lyst til å svi av en test, men må bare greie å styre meg. IKM i morgen.....

Har hørt noen snakke om "smalmåneden" Noen som vet hva det er/betyr?

Skrevet

blææææ..;((((i dag tidlig haaaaaatet jeg tante rød. Ikke morro å våkne mandag morgen med mensen. æsj. allerede i ferd med å motivere meg til ny prøve periode.

Skrevet

Testet akkurat med CB Digital og fikk "ikke gravid".

Hadde IKM i går så hadde jo så klart bittelitt forventninger, pleier alltid å ha regelmessig syklus. Typisk! Lurer nesten på om det er noe galt med kroppen min for har hatt så mange symptomer og menssmerter hver dag siden EL. Nå får jeg bare vente på TR :-(

Skrevet

skal teste over helga hvis ikke tanta har kommet :-) drøyer så lenge som mulig, for r drittlei å svi av kroner i søpla å lure meg selv, så denne gang venter jeg nermere en uke eller mer , jo lenger jo ber, venter å ser om jeg får noen reale sign først!!! har foreløpi noen, men tregn ik verra noe heller så... please dont show.....................

Skrevet

Jeg er i min 10pp og har IKM på lørdag, klarte ikke å vente til lørdagen og tok en test som jeg fikk en svaaaaak stripe på. Hadde lyst til å juble men er så redd for at neste test er negativ :( Tror ikke jeg får til å sove i natt for tenker bare på at jeg kanskje er gravid. Huff.... Har aldri tidligere fått antydning til strek når testen har vært negativ og det har blitt en god del tester det siste året.

Skrevet

Så spennende da!

Ta en ny test om to dager da vel;-) Vedder på at streken er mye tydeligere da. Håper du får sove i natt da.

Lurer inn et lite Gratulerer med det samme;-)

Skrevet

Det første jeg gjorde i dag var å ta en ny test, for lenge å vente til i morgen. Tror kanskje jeg er gravid, fremdeles svak strek men 1-2 nyanser sterkere enn i går. Samboeren min har bursdag i dag så hvis det går rett vei er det vel den fineste gaven han kan få :)

Skrevet

Jeg dister meg til å gratulere deg, santos1! Det høres jo veldig ut som ting går rette vei for dere nå :)) Krysser fingrene og venter spent på nytt innlegg i morgen! For du tester vel i morgen tidlig også?! :)

Hipp hurra!! Håper du ser en klar strek i morgen, så du kan tro det selv :))

Klamrer til meg litt babystøv jeg, siden jeg tror du har masse av det nå :D

Skrevet

Oi, santos1!! :o Så spennende!! Håper du sitter med en tyydelig positiv test i hånda akkurat nå!!! :D

Jeg tror jeg må teste i morgen, om ikke tanta kommer i løpet av dagen.. Tempen gikk ned 0,05, men..det kan da ikke være noe å ta hensyn til. Hehe. Altforlite!

Men har litt ekkel følelse i magen..som om tanta kommer snart... 15 dpo i dag!!! Men vet ikke om det er mensmurringer jeg kjenner, eller all lufta inni der...blåser godt i de sørlige regioner om dagene, gitt! Så er ikke så enkelt å si....typiske min flaks er at jeg raser innom apotek og kjøper to-pkn. cb, drar hjem og tar en test, som bli negativ..også kommer tanta dagen etterpå. Sånn har det vært noen ganger. Hehe..

Skrevet

Jippi, jeg tok en digital test og den viste GRAVID. Er så glad men nå beggyner jeg å bli redd for at jeg skal miste denne gangen også, sist jeg var gravid så mistet jeg i uke 12.

Skrevet

Å hurra!!! GRATULERER SÅ MYE!!! :D

Spiren sitter nå vettu, nå er det deres tur :D

Suuger til meg masse babystøv, du som har så mye! Hihihi.. Nyt dagene og helgen!

Skrevet

Tusen takk, skal dele masse babystøv til deg og håper at det er din tur snart.

Ha en fin helg og lykke til :)

Skrevet

Smalmånedene er de månedene de fleste gravide er fryktelig kvalme, og derfor blir noe smalere:)

Gjest LilleDina + 2englebarn
Skrevet

IKM i går, null tegn på TR, fortsatt relativ høy temp fortsatt, så kan hende det har slått til for oss nå.. Men her skal det ikke testes før på tirsdag, da jeg har bursdag.. håper dette er vår lykke månde ;-) hehe

Sambo mener jeg er gravid, men jeg finner normale forklaringer på alle symptomene han nevner, redd for at jeg skal bli like opptatt av at jeg ER gravid, bare for å få TR like etter på, eller usette TR i flere dager..

Men er jo lov å håpe litt =) hehe

Skrevet

Jeg har testet! Positivt! :D :D :D

Skrevet

Gratulere, Mamma til Amalie :D

Jeg burde ha fått TR til torsdagen, men den har ikke kommet enda.. tok en test idag og den var negativ.

Vi forsøker ikke å bli gravid, men jeg har på følelsen av at det har skjedd en glipp i mai. Jeg har mens murringer hele tiden (mer en to uker nå) og bekken smerter, så derfor har jeg vært usikker.

Klarer enda ikke slå fra meg tanken om at vi er gravid igjen.

Skrevet

Ååå, gratulerer så mye Mamma til Amalie!! :))

Jeg har IKM i dag, men ingen tegn til noe TR. Tappen er lav og lukket, ingen spotting, ingen TR, ømme pupper, tempen steg igjen for ett par dager siden, men i dag har jeg ikke fått målt. Desverre er testen negativ.. :(

Så da får jeg bare vente da, og regne med at lutealfasen min er ekstra lang denne pp..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...