Gå til innhold

Hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det like før jeg blir gal her!! Gutten min på 5 mnd klarer bare ikke å finne roen selv om kvelden. På dagtid går det veldig greitt, og han sovner av seg selv både i senga og i vogna. Men om kvelden fungerer det ikke i det hele tatt, og det har det egentlig ikke gjort siden han ble født. Da han var nyfødt så svøpte vi han, men nå er han såpass stor, pluss at det blir for varmt, så det er ute av bildet. Han sovner alltid i armene mine etter kort stund,så det er tydelig at han er trøtt, men han våkner etter bare 15-20 min. Og da er det umulig å fa lagt han igjen. Sovner i armene mine, men det øyeblikket jeg prøver å legge han i senga, så våkner han.

Jeg tror han har et lite stress-problem, så ligger han og gråter noe særlig i senga, så blir han bare enda mer stressa og det blir veldig vanskelig å roe han ned.

Når han først sovner for kvelden, så sover han godt hele natta gjennom, noe han har gjort siden han var ca 3 mnd.

Er det noen som har opplevd lignende?

Trenger virkelig gode råd og tips her!!

Har i tilegg en 3 åring som også blir vekt av lillebror.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

holde babyn i hånda. nynn/synge.

dette har babyn min på 6,5 mnd og sovner da av dette hver kveld: koseklut som gjerne kan lukte mamma. rangle over senga med musikk og bevegelse.og nattbordlampe

ei tid måtte vi ha på tvn på soverommet. og hadde brukte ammeinnlegg i senga. no treng vi ikke noe som lukter mamma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...