Gå til innhold

Annengangsgravid og allerede stor mage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er i dag 7 uker og har allerede mage. den kom for noen uker siden. Er annengangs. Er dette normalt?

Takk for hjelpen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom tidlig på meg også. Særlig mye mage om kvelden. Det er visst ganske vanlig når man er annegangs!

Skrevet

Det var godt å høre. Tusen takk for svar:)

Skrevet

Er nok ikke unormalt!

Jeg er 7+6 i dag, og har ikke antydning til mage. Buksene sitter ennå litt løst :-) Er like sterk i magen nå som før jeg ble gravid med nr 1, så antar at det hjelper. De fleste av buksene mine passet ikke ved 12 uker sist, så antar at magen kommer straks :-)

Skrevet

Jeg er 6+5 og har litt mage allerede.....om jeg bare er oppblåst eller det er babymage er jeg usikker på, men det var såpass ubehagelig å gå med mine vanlige bukser på jobb i dag at jeg måtte på lageret å finne meg en str større :)

Er rett på med joggebukse og kosebukse når jeg kommer inn døra hjemme :)

Skrevet

Det er ikke lett å holde magen skjult nei. Tusen takk for svar alle sammen:)

Skrevet

Ikke vanskelig å se hva som er på gang der nei :)

Skrevet

Er det vanlig å bli større når man er annengangs?

Omg...Gikk opp 20kg forrige gang, og så helt grusom ut de siste par mnd pga at jeg er så lav (158cm)...Det eksisterer ikke ett eneste bilde av meg fra forrige svangerskap, siden til og med moren min har kastet bildet hun tok når jeg var 8mnd på vei :(

Og nå starter jeg med et dårligere utgangspunkt vektmessig, og skulle egentlig til å begynne på en alvorlig slankekur fordi jeg ikke var fornøyd med magefettet...Er redd jeg enten ikke kommer til å se babymagen før jeg er i 5mnd denne gangen, eller etter å ha lest dette, at jeg vil være gigasvær før jeg når 12 uker :(

Ser ikke noe enda hvertfall, siden fettet ligger og disser der uansett, men...

Skrevet

Var vedig oppblåst uke 4,5,6, men nå i uke 7 er magen tilbake til det vanilge. Som sørgelig nok ikke er like flat som før første fødsel Puppene er fotsatt i Baywatchsize.

Tror ikke det er vanlig å bli større alt i alt, men magen kommer tidligere 2.gang. Magemuskelene gir vel seg raskere når de vet hva som

skjer :-)

Skrevet

Jeg er 5 uker på vei, (2.gangs) men ingen mage.

Det er vel livmoren som blir fort stor 2 gang?

Skrevet

Jeg er 3. gangs, 7 mnd siden forrige fødsel, og magen er diiger, hehe.. Ser ut som jeg er 6 mnd på vei, hehe ;) Livmoren stikker jo ikke opp over skambeinet så tidlig, men ved flergangsgraviditet så blir man gjerne litt mer hoven og oppblåst i magen..

Skrevet

Venter nr 3 - er 7 +6 og har ingen mage enda . Men den kommer nok snart :)

Skrevet

Er 8 uker i dag og magen går opp og ned alt etter som. Vet det er mye luft i omløp spesielt på kvelden.

Er ganske likt kommet som forrige sv.skap, men puppene er ikke ømme i det hele tatt.....bekymrer meg.

Skrevet

Har kjempe mage. er 7+1 i dag. MEN det skal sies, at det er vel mest oppblåsthet i tillegg til kanskje litt mage, og noen kilo flesk i tillegg:) Ser ut som jeg er 5 mnd på vei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...