Gå til innhold

Noen som er gira på dagtreff i Tromsø?

Anbefalte innlegg

Heia dere!

Da er første uka av min permisjonen over og alle mine planlagte gjøremål (frisørtime, spatime, litt shopping) er unnagjort:) Begynner å bli veldig klar for kafe med likesinnende, dvs dere med stor eller liten kul på magen, eller en liten baby som kan sjarmere oss alle i senk!

Er det noen flere som er gira på dagtreff??

Si ifra her om du er med, blir vi noen så finner vi en dag som passer og drar på kafe og koser oss med noe digg + masse skravling:)

Fortsetter under...

Annonse

Hehe,ja vi e åsså midt i flytting. Eller det vil si,vi e nettopp flytta til Tromsø,men leiligheta e under oppussing,så e ikje flytta inn i den enda. Så æ driv å pendle litt mella foreldran mine i Harstad og svigers i Tromsø sia min kjære samboer driv med oppussinga. et slit, så det skal bli godt å få alt på plass! Æ e ledig uansett dag/kveld neste uke mandag,tirsdag og onsdag. :)

Klart alle kan komme, det er jo det som er så kjempekoselig!!!:) Vi lever nå alle i en og samme boble, enten det er liten eller stor kul på magen eller om man har fått den lille. Og vi kan garantert skravle og dele gleder, tips og kose oss om man er 17 uker på vei eller 38:=)

Jeg er i alle fall i gravidboble, hehe:)

Sees i morgen dere, jeg gleder meg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...