Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei lita jente på 3uker. Vi er mye ute på tur med vogna, men jeg sliter litt med å finne ut hva som er best å bruke i vogna nå. Her ligger temperaturen nå på +-20 grader for det meste. Hun ligger så ustøtt hvis hun ligger rett på madrassen (kjører endel i ulendt terreng) så jeg vil gjerne ha tips om noe jeg kan legge under henne som gir støtte men ikke blir for varmt/klamt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kortklipt lammeskinn i vogna og det fungerer veldig bra i varmen.

Skrevet

har langhåret lammeskinn (babyshop)

Skrevet

Nå er min minstemann 5 mnd. og skal snart over i sportsvogn, men da han var nyfødt laget jeg "rede" i vogna.

Rull sammen et helseteppe/håndduk til en pølse og legg rundt hodet og ned langs skuldrene. Hvis du har veldig stor vogn kan du legge en "pølse" neders også så hun får støtte hele veien rundt. Hvis du vil ha det ekstra stødig legger du et laken over/rundt "pølsene" så det blir en miniseng i bagen.

Skrevet

Vi gjorde det samme som " guttemamma x 3". Nå har han blitt så stor så trenger ikke støtte lenger. Ligger nå på ullskinn eller ullpledd. Temperaturen er ca 15-22 grader nå.

Skrevet

Tusen takk for gode råd! Jeg var i byen i dag og kjøpte lammeskinn. Det var litt bredere enn bagen, så jag fikk brettet det inn i kantene så hun fikk god støtte. Var ute på tur i skogen i 1,5 time i stad og frøkna lå støtt og ble ikke klam :D Jeg kjøpte ett lammeskinn ekstra som jeg la i vugga hennes også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...