Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Jeg skal til gynekolog igjen på mandag.. Kan jeg be om pergotime uten at de har funnet noe "feil" på meg? Føler jeg MÅ be om noe som kan hjelpe oss nå, orker ikke mere "kanskje ditt" og "kanskje datt" -nå vil vi ha noe som kan hjelpe... Litt frustrert........................ Må si i fra at jeg er misfornøyd med mottakelsen på tlf sist der å... Fikk brev fra dem at jeg måtte at kontakt for videre utredning, mens jeg fortsatt ventet på svar på de siste prøvene.. Da jeg ringer, sier ei "bitch" i resepsjonen at "jeg ser at du har henvisning fra lege. Da må du regne med at ting tar tid." HVA SKJER MED INNSTILLINGEN TIL FOLK?? Vært inne til flere prøver allerede, også kommer hun med DEN nå..? Folk er sære.... Men klarte krangle meg til time da, godt man er sta............... Dette skal gynekologen få høre om..... SUKK..
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #2 Skrevet 8. juni 2010 ..ingen som har svar på pergospørsmålet........?
J -76 Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Hei happy, jeg fikk resept på dobbel pergo før jul av en privat gynekolog. Jeg har slitt med å bli gravid igjen etter MA januar 2009, men de har ikke funnet feil. Jeg har tatt innvendig ultralyd samt sjekket blodprøver og har eggløsning... Vell jeg fikk imidlertid hetta da jeg skulle begynne på pergo og fikk behov for en prøvepause og vet ikke om pergo ville ha hjulpet eller ei. Nå er vi igang igjen som prøvere og jeg skal til ny gynekolog igjen i morgen, vil høre hva hun tenke om pergo og situasjonen vår før jeg begynner på kur. Med andre ord vil du helt sikkert få pergo hvis du ønsker det, lykke lykke til! Klem
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2010 Tusen tusen takk, J-76! Lykke til til dere også.. Masse tvi tvi imorgen! Klem
K ♥ tærten Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 Hei. Vi prøvde en stund før det klaffet. Privat gyn fant ingenting feil med meg, men jeg slet med veldig lange og uregelmessige sykluser. Hadde eggløsning av meg selv hver måned. Fikk resept på pergo og lykkes på første forsøk Er i dag 28+0.. så ja, du kan spørre om pergo kan være riktig for dere. Hos meg fikk jeg beskjed om at pergo kunne hjelpe eggløsningen min slik at den ble sterkere og kom til en mer fornuftig tid - og det funket jo
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2010 Tusen takk for svar, Håpefulle K Gratulerer dere så mye, godt å høre sånne solskinnshistorier! Skal jammen høre på mandag, og håper hun vil gi meg det.. Føler vi bare trenger et "puff" -og så vil det kanskje gå.. Hoppas så!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå