MammaMØ-sept07+nov11. Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Hei på dere, nå hopper jeg inn hit igjen. Skal begynne og prøve på nr 2 når jeg er ferdig med mensen. Spennende å skummelt, brukte 1 år på nr 1, så spennende å se hvor lang tid det tar denne gang, selv om det ikke er noe hast. Så, vist dere har noen super-tips om prøving, så bring it on! Håper jeg kan dele både oppturer og nedturer med dere.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 hei...hyggelig at det kommer flere prøver inn hit.Jeg tok ut p-ringen på lørdag,har enda ikke fått mensen.Men den kommer vel i løpet av de nærmeste dagene. Prøver på 3 mann her da.Men nr 1 så måtte vi få pergo og da satte han på siste kuren,mens nr 2 ble jeg gravid med når lillegutt kun var 3mnd.Ikke helt planlaget,så det ble to virkelig tette.Men er spendt på hvor lang tid vi kommer til og bruke på 3 mann nå.
MammaMØ-sept07+nov11. Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2010 Spennende da, håper det ikke tar lang tid for dere og at dere slipper pergo denne gangen! Jeg sluttet med pillen i januar, men har ikke prøvd før nå, fikk mensen i dag, så da er det bare å telle dager og uker. Kjenner jeg blir nervøs bare ved tanken. Hehe. Hvor gammle er barna dine?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 skal se du blir fort gravid,siden du har vært uten pillen en stund og kroppen din begynner og bli normal igjen. Det er ei spennede tid i måte nå ja.Men vi har funnet ut av vi tar det med ro,stresser ikke med og finne el osv. Min to gutter er 3 og 2 år Enn din?
MammaMØ-sept07+nov11. Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2010 Håper på det. Har veldig lyst til å ta det med ro å ikke stresse. Det var den månden jeg var opptatt med andre ting, og ikke tenkte på baby jeg ble gravid sist. Men kjenner meg selv så godt, at jeg vet det blir vanskelig. Jenta mi blir 3 i september. Lykke til med prøvingen i hvertfall.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 tusen takk og lykke til med prøvingen dere oxo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå