super_s Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Er det mulig? Lå på sofan og kjente noe som minte meg om en fiskehale som slo. Og luft var det ikke. Og jeg er førstegangs
MyLittlePony Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 hm...jeg er førstegangs selv, så jeg vet ikke :-) Er selv 13 + 6 og kjenner ikke annet enn små "strekk"... Men som sagt, det kan jo godt være at det er liv du kjenner :-)
mamma til 2 vakre stjerner Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Hei:-) Er 2. gangsfødende og 13 + 6 dg. Det høres kjent ut:-) Jeg har kjent akkurat det samme flere ganger de siste dagene. Akkurat samme følelsen som når man holder en levende reker som spreller i hånda:-)
super_s Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2010 agnew du er jo annengangs og de bruker jo å kjenne ting litt tidligere en førstegangs ettersom jeg har skjønt? Men dette er jo sykt spennende! siden du ligger ganske tett med meg, når har du termin?
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 jeg kjente liv så tidlig både sist og nå...det er som luftbobler som sprekker...ikke mange som tror meg, men jeg forstod etterhvert at det var babyen...nå kjente jeg en dirring der inne allerede i uke 12... GØY hva! Og mer blir det og da er du IKKE i tvil. Ikke bekymre deg om det kommer og går. Babyen kan bevege seg selv om den ikke sparker. Kos deg!
super_s Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2010 Dette hørtes jo helt fantastisk ut! Og siden jeg alt har sett at den lille har det bra, så blir jo dette helt utrolig! Klarer ikke å la vær å smile :D
cilinik Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 Jeg er også 13+2 og kan kjenne litt små vibrasjoner el hva man skal kalle det. Er 2 gangs. Med første mann kjente jeg faktisk kraftige spark fra midt i uke 16. Deilig følelse:-D
mamma til 2 vakre stjerner Skrevet 7. juni 2010 #8 Skrevet 7. juni 2010 Hei igjen super_s:-) Jeg har termin 8. des:-) Du da? Er kjempe spennende å tenke på at det er et lite levende menneske i magen:-)
*Nøtta* Skrevet 7. juni 2010 #9 Skrevet 7. juni 2010 Det ka godt være fosteret du kjenner ja.. selv kjente jeg det også i uke 13. Ingen trodde meg,egentlgi ikke jeg heller,men samme følelsen ble på en måte bare sterkere og sterkere så det var vel ingen tvil. Den eneste grunnen til at 2.gangs kjenner det tidligere enn 1.gangs er vel fordi de vet hva de skal kjenne etter,eller?
super_s Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #10 Skrevet 8. juni 2010 Agnew Har termin 13 desember. Så hvis knøttet kommer på terminen sin så blir det et Luciabarn. Kanskje vedkomne kommer med en lussekatt i hånda??
super_s Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #11 Skrevet 8. juni 2010 Nøtta Jeg hadde egentlig ikke noe tru på at jeg skulle kjenne noe som helst før om lenge, men i går så sa den lille at den var der 2 ganger. Kjente det "tydelig" andre gangen. Og ang det andre, så vil jeg tru at det er slik du sier, at de som har vært der før veit hva de skal kjenne etter. Men alikavel, for en FANTASTISK følelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå