Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #1 Del Skrevet 7. juni 2010 .....Men kan jo ikke det når jeg går gravid. Men tenker mye at sånn her orker jeg ikke å leve. Føler meg langt nede, har angst og uro, dårlig konsentrasjon. Orker nesten ikke gå ut. Er så utrolig sliten i hodet. Føler meg lysømfintlig også. Gruer meg til babyen kommer, er livredd for å ikke kunne ta meg av den lille gutten vår. Har alt når det kommer til mann og familie, hus og hjem. Gjør det nesten bare værre. Har begynt igjen på antidep når jeg var 4 mnd på vei. gått på de i 2 mnd nå. Uten særlig effekt. Har fungert fint på de før jeg ble gravid.....i flere år, så synes det er merkelig. Har økt dosen nå for en uke siden. Har bare lyst til å ligge i mørket hele dagen. Det fine været gjør ting nesten bare værre. Noen i lignende situasjon?. Ble bare negativt og klaging men prøver hver dag. og har gjort det nå i noen mnd. Er sliten. går til psykolog. har og vært innlagt frivillig for å få hjelp. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Hilsen ønsker å få slippe.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141948718-antidep-sluttet-%C3%A5-fungere-i-graviditeteten-noen-med-samme-erfaring-gravid-i-uke-24-deprimert-og-f%C3%B8ler-meg-virkelighetsfjern-lyst-til-%C3%A5-gi-opp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå