Gå til innhold

Symptomer som kommer og går

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei! Fant ut på lørdag at jeg er gravid, vanskelig å si hvor langt jeg er på vei da jeg har hatt noen blødninger som ligner på mensen to måneder på rad. Enten er jeg 10 eller 6 uker på vei.

Det jeg lurer på er om dere har symptomer som kommer og går? Jeg har litt menssmerter innimellom og så har jeg litt ømme bryster innimellom. Altså har jeg veldig lite symptomer, noe jeg egentlig er glad for, men bekymrer meg litt alikevel da :)

Hva med deres symptomer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

Gratulerer så mye! :)

Jeg hat det akkurat som deg, er 6+5 uker i dag, og mine symptomer kommer og går de oxo! ;) Var hos legen i dag, men hun snakket bare med meg og ga meg en ny time! Er litt usikker på termin jeg oxo da jeg ikke hadde ordentlig mens forrige gang! ;)

men vi finner det vel fort ut! ;)

Lykke til videre! :)

Skrevet

Hei og takk for svar :)

Legen tok hcg prøve av meg i dag og jeg skal også ta en neste mandag. Han sa de prøvene ville gi en indikasjon på hvor langt på vei jeg er.

Spennende tider fremover :) Er vel mer bekymret nå enn det jeg var første gangen. Men sånn er vi vel :)

Skrevet

Hei :)

Jeg er 2.gangs, og sist gang hadde jeg ikke symptomer under hele svangerskapet, bortsett fra at magen vokste og at han sprella inni der etter uke 16 :P

Var kjempe bekymret hele tiden, og dro til legen fler ganger for å høre hjertelyd, og alt var bare bra :)

Denne gangen kommer og går symptomene litt som de vil...

Men prøver å ikke bekymre meg like mye, hihi :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...