Gå til innhold

Reductil - noen som har erfaring?

Anbefalte innlegg

Jeg har nå brukt Reductil i fem dager, og er helt fortvilet. Jeg tar 15 mg hver morgen. Appeitten har økt - og også vekten.

Det er slitsomt å være sulten hele tiden, men jeg prøver å spise sunt.

Vil gjerne inn i en sunn livsstil, og vet mye om kosthold, men trenger en pang-start.

Er det noen som vet hvor lenge man må ta Reductil før det virker?

Eller om det ikke virker på alle?

Takknemlig for svar. :-))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141948673-reductil-noen-som-har-erfaring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Hei!

Jeg har brukt Reductil tidligere, og den hadde veldig god effekt på meg ihvertfall. Men det tok ca to uker før jeg begynte å merke at appetitten minsket, og jeg ble fortere mett. (halverte omtrent inntaket av mat i løpet av en dag.) Kiloene rant av meg,og på det meste gikk jeg vel ned 1- 1 1/2 kilo i uka.

Jeg brukte 10mg i starten,og da vekta begynte å stoppe opp etter en reduksjon på 17 kilo,fikk jeg 15mg. Men det virket som om selve Reductilen begynte å miste sin virkningskraft på meg. Så jeg gikk ikke noe mer ned i vekt med Reductil.

Men det er som hun over her skrev: har den ikke blitt tatt bort fra markedet da? Var ihvertfall det jeg fikk beskjed om tidligere i år.

Jeg brukte også reductil en stund.

Jeg vet ikke om det var placebo effekt, men jeg merket at matlysten ble mindre etter første pille. Var ikke sulten hele dagen, og var mett etter ca 1/4 - 1/3 mat i begynnelsen, uten og overdrive. Men det er det feilen min ligger. Jeg spiste litt og litt mer og orket etterhvert mer, på pillene. Gikk ned litt, men når de tok de fra markedet så måtte jeg jo slutte.

Nå går jeg på noka og da er jo måltidene oppmålt utenom middag. Og da lager jeg til en porsjon og prøver så godt jeg kan og ikke spise mer enn til jeg er mett.

• 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...