Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Det blir påstått i en tråd her inne. Er det virkelig tilfelle?
Cat.68 Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Det vil jeg ikke tru. Men de som påstår dette kan jo legge frem en link.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Vet ikke hvor seriøst dette er, men: http://jeanettesweb.com/varevildedager/tag/stelleprodukter/
Cat.68 Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Det er sikket seriøst nok, men det står ikke noe om at det er kreftfremkallende, bare at det KAN være allergifremkallende og hormonforstyrrende. Det kan forøvrig nesten alle produkter være.Noen sikkert mer,noen mindre. Noen regarer gjerne på en ting, og andre regarer ofte på andre ting. Hvis jeg eller ungene mine brukt et produkt hvor vi blitt tørre, flassete eller irriterte på huden, har vi selvfølgelig prøvd noe annet,da det er en klar indikasjon på at det produktet ikke er bra for oss. Ganske logisk tenking det.) Hva heter feks det der vaskemiddlet som skal være så mildt? det som alle allergikere skal tåle, jaja nå står det still, uansett det tåler ikke jeg igjen av en eller annen grunn, og jeg har ikke allergi en gang??. Slikt er individuelt. men jeg synes man skal være forsiktig med å si at noe er kreftfremkellende, og så mangle dokumentasjon på det.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #7 Skrevet 8. juni 2010 Står vel noe om kreft der også, såvidt jeg kan se.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2010 #8 Skrevet 8. juni 2010 Ganske ille at de i så fall skal ha et barnebilde utenpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå