Gå til innhold

Reise el.test dag eller dagen etter??

Anbefalte innlegg

Med forbehold at jeg maser alt for mye på dere så trenger jeg litt til hjelp!

Mitt forrige forsøk, da var jeg i Danmark i 4 dager og hadde time til ul fredagen. Svend mente at jeg sku komme dagen etter for inseminasjon. Jeg reagerte litt på dette ettersom jeg enda ikke hadde fått positiv el.test. det fikk jeg imidlertid morgene etter, da jeg skulle ha inseminasjonen. Nå skal jeg jo reise ned igjen, og denne gangen blir det tur retur samme dag. Da jeg snakket med CFC sa de at jeg skulle komme dagen etter positiv el.test, men det blir jo dagen etter at ul forrige gang viste at jeg burde insemineres... Hva gjør jeg? Skal jeg høre på de og reise den dagen, eller reise samme dag som positiv el.test som sist?? Vil jo ikke være der for sent heller...

Skal forresten bruke noe som kalles for babyklister (fructus femina) noen som har kjennskap til dette fra før av??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141948314-reise-eltest-dag-eller-dagen-etter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg har vært hos CFC 5 ganger for inseminering. Jeg har kun benyttet meg av eggløsningstest og reist ned dagen etter positiv test. Scanning før inseminering har vist at det var rett tid for inseminering. Jeg har riktignok ikke blitt gravid, men det er nok andre årsaker til det.

Jeg regner med at legene ved CFC vet hva de gjør:)

Lykke til!

Joda, jeg er helt sikker på at de vet hva de gjør, syns bare det er rart at jeg skal komme en dag senere enn jeg var der denne gangen jeg ble inseminert. Da var jeg jo samme dag som positiv lh.stigning og det egentlig uten å vite at jeg hadde lh.stigning... Ble målt etter ultralyd. Er derfor jeg stusser litt og er redd jeg skal komme for seint...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...