Hippomama Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 hva har dere tenkt å kalle barna deres?? vi har noen alternativer, alle dobble: Theo Johannes Linus Nathaniel Rachel Eleah Emelie Christine
InsomNina Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Har flere jentenavn, men ikke guttenavn. Det er så vanskeli.. Rakel synes jeg er kjempe fint Begynner vel å bli et poppis navn det også etterhvert, men jeg (eh.. vi) ønsker ikke å bruke de som ligger øverst på navne toppen, om de er aldri så fine. Så det kan bli hardt..
zearesha Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Har lenge hatt to navn i tankene, uten å engang ha planlagt barn, men må jo seff ha med meg faren på de da Ikke helt tiden for å snakke om det enda, men skal foreslå de når temaet kommer opp hvertfall Jente- Marielle Gutt- Marcus
Hippomama Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2010 vi vil heller ikke ha noe som ligger på topp...vi tenkte på lucas en stund, men så begynnte jo alle å kalle ungene sine det...så jeg prøvde å finne noe som var litt likt, men ikke så "vanlig", og falt pladask for linus men vi får se...er jo ikke gravid enda, så
merethe85 Skrevet 7. juni 2010 #5 Skrevet 7. juni 2010 Hos oss blir det enten: Jente: Madeleine/Madelén Gutt: Mathias
Lukkelukken og bebibror Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Det må være noe som klinger med Lukas, for det heter kommende storebror Denne gangen velger vi noe som ikke så mange heter, ettersom at Lukas har blitt veeeeeldig poppis. Dessuten har jeg og kjæresten to-stavelses navn, og i tillegg har hunden det, så det må helst være et to-stavelses navn også. Så det blir vanskelig! Ikke poppis, noe som klinger med Lukas, to stavelser... Så vi har allerede begynt å snakke om det, har på følelsen det blir en laaaaang diskusjon
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 ja, ikke lett dette med navn!!! men her er noen vi liker=) gutt: - eivind andrè - mikael jente: - isabell viola / isabell eline - hannah sofie disse liker vi godt;)
En Prins + Prinsesse Skrevet 8. juni 2010 #8 Skrevet 8. juni 2010 vi vet aboslutt ikke enda, men har et par favoritter da: jente: Andrea Gutt: Adrian
Dessa ღENDELIGღ Skrevet 8. juni 2010 #10 Skrevet 8. juni 2010 Den kommende storebror heter Fredrik August.. Jeg har landet litt på Patrik eller Hannah Linnea, mens mannen min er klar for Henrik eller Linnea.. Spennende med navn.. Tror ikke jeg klarer å bestemme meg før jeg ser lille nurket ;D
magica78 Skrevet 8. juni 2010 #11 Skrevet 8. juni 2010 her er det nokså enkelt siden vi kaller opp barna etter familien, så her blir det Sigrid eller Tarjei...
AO3 Skrevet 8. juni 2010 #12 Skrevet 8. juni 2010 Dette er hva JEG tenker: Gutt: Trygve Jente: Marie eller Ingeborg ... men vi er jo to som skal bli enige, da! Vi er ikke helt enige, i hans familie skal de på død og liv ikke kalle opp barn etter mennesker som fremdeles er i live, mens i min familie gjør vi det i hytt og pine (ergo begge jentenavnene). Vi får se hva vi havner på til slutt! Heldigvis har vi ganske lik navnesmak, så vi blir nok enige. Forrige gang var forresten Anna et hett alternativ til jentenavn, så det står sikkert fremdeles på lista. Jeg fikk ham aldri til å bli med på Hedvig.
AO3 Skrevet 8. juni 2010 #13 Skrevet 8. juni 2010 Ja, og så skriver jeg under på Eivind, som noen nevnte over her - det er kjempefint!
Hippomama Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #14 Skrevet 9. juni 2010 ja, det er det med å bli enig da...vi er ganske heldige, og er enige om navn...men har venner som har kranglet så mye om navn at de nesten har gjort det slutt
Maadeleine Skrevet 10. juni 2010 #15 Skrevet 10. juni 2010 Har några olika namn, det är otroligt svårt att bestämma dock. Det dyker hela tiden upp något nytt, men inget som känns "helt rätt".. än.. Gutt: Liam, Melvin Jente: Tilda, Elsa En till sak som vi hela tiden tänker på är att det måste passa med efternamnet (som är Englund). Elsa Englund klingar inte helt fint egentligen.. så vi får se vad det slutar på. Vet ju inte ens om det är en gutt eller jente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå