MegOgSkjønningen Skrevet 16. juni 2010 #26 Del Skrevet 16. juni 2010 huffda lengter24, høres ut som en i overkant spennende dag for dere. så flott med 9 egg ut! og så får vi håpe at de fant noen spermier som klarer oppgaven. regner med dere får høre imorgen om det er blitt noen befruktede egg eller ikke. Masse lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141947849-uke-24/page/2/#findComment-141988215 Del på andre sider Flere delingsvalg…
caramello Skrevet 16. juni 2010 #27 Del Skrevet 16. juni 2010 En stund siden sist jeg var her nå dataen min har streika litt:(..ser ut som den er iorden igjen nå... Off Lengter24,får helt vondt jeg..må ha vært grusomt...dere fikk virkelig satt nervene på prøve stakkar:-/...heldigvis så ordnet det seg jo til slutt:).. Skal du ha innsett på fredag? *cece* da var du også ruger,gratulerer:-) ..åsså to på frys da,d er jo kjempe flott:-) coma: 5 befrukta er jo veldig bra..lykke til med innsett imorgen:-) Jeg hadde innsett på mandag,fikk inn to:-),men fikk beskjed om at kvaliteten ikke var helt optimal...de hadde visst hatt en "lekkasje" mellom delingen??!! Syns det var et skikkelig slag i magen... hjemturen var helt grusom....følte alt håp var vekke... Var å fikk meg en sykemelding idag så jeg får prøve å slappe godt av å håpe at det kan gå denne siste gangen... Syns denne siste omgangen har vært svært vanskelig mentalt... har sååååå nerver:(..gruer meg skikkelig til testdagen 25.06... Prøver å fokusere på kjekke ting for å prøve å være positiv så får jeg ta det som kommer ..... Egentlig var test dagen min lør 26 juni...men så måtte jeg flytte den til fre 25 juni for haugesund skulle ha ferie....noen andre som må dette? Kan en dag slå ut feil mon tro? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141947849-uke-24/page/2/#findComment-141988849 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coma Skrevet 16. juni 2010 #28 Del Skrevet 16. juni 2010 Lengter 84: Uff, litt av en dag dere har hatt! Krysser alt jeg har for befruktning:-) Cece: Gratulerer som ruger:) Og så bra med 2 på frys da! ebbe: Gratulerer som ruger du også! Vet akkurat hvordan du har det ang å få inn 2 egg av ikke-optimal kvalitet, det skjedde med oss sist forsøk. Man blir liksom så skuffa, og mister troen... Men de hadde ikke satt inn eggene om det ikke hadde vært sjanse for graviditet! Så hold motet oppe! Ang testdato, så burde det gå bra. Du hadde uttak på fredag eller? På Riksen har vi testdato nøyaktig 2 uker etter uttak. Jeg har også blitt ruger idag! Fikk satt inn 2 perfekte 4-delte embryo:-) Så nå skal jeg ruge på harde livet de to neste ukene:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141947849-uke-24/page/2/#findComment-141989420 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saline Skrevet 17. juni 2010 #29 Del Skrevet 17. juni 2010 Heisan, Lengter -84: Krysser fingrene for dere! For en berg og dal bane dere går gjennom. Etter en slitsom periode på medisiner har jeg fått satt inn to egg i dag, ett perfekt og ett bra. De var begge 4- delte. Dette er vårt siste forsøk så denne gangen skal det gå bra! Gleder meg til å følge dere de neste to ukene! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141947849-uke-24/page/2/#findComment-141991837 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endeligmamma<3 Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #30 Del Skrevet 17. juni 2010 Saline velkommen på tråden vår:) Gratulerer som ruger, krysser alt for at det skal gå på dette siste forsøket!! Jeg er verdens lykkeligste akkurat nå- fikk telefon om at 6 av eggene var befruktet!!!Sååå glad! Nå føler jeg at jeg kan senke skuldrene litt og bare glede meg over dette:) Satser på innsett av et eller to gullegg i morgen:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141947849-uke-24/page/2/#findComment-141992027 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endeligmamma<3 Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #31 Del Skrevet 18. juni 2010 Da har jeg vært på innsett og fikk inn to egg- er så glad nå! I tilegg fikk vi to dårlige og et bra egg på frys- hadde aldri trodd at vi skulle få på frys, så gleden var stor! Nå kommer to laange uker.... Blir spennende fremover nå da med alle sammen! Kjekt at alle fikk innsett! ebbe: Hvordan går det med deg? Lekkasje mellom eggene...hørtes rart ut. men så flott at du fikk inn to da! Hvordan var eggene ellers...4-delte? Håper virkelig på klaff denne gangen! Går dere privat viss ikke, eller blir dette aller siste? Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141947849-uke-24/page/2/#findComment-141996970 Del på andre sider Flere delingsvalg…
caramello Skrevet 18. juni 2010 #32 Del Skrevet 18. juni 2010 Gatulerer som ruger:-):-)...du fikk jo et utrolig bra resultat denne gangen...to inn og to på frys,det var jammen ikke værst:-)... Dere er sååå utrolig heldige dere som får på frys.Da får dere noen ekstra sjangser uten at det blir regnet som et forsøk:-)..hadde håpet på noen frys jeg og men.....:-/ Ja mine var 4-delte ja,men hadde jo en ekstra dag mellom uttak og innsett så de kunne ha delt seg mer sa de.....jeg ble så fjern når de sa eggene ikke var optimale at den infoen som kom etter det gikk på en måte ikke inn..... men jeg velger å tro på det legen sa om at de var bra nok og at mangen hadde blitt gravide med verre egg...(får trøste meg med det) Vi har diskutert litt frem og tilbake ang videre forsøk...vi er jaffal enige om at blir det mer forsøk så ska vi på hausken(mange som anbefaler denne klinikken) Men det er mangen tanker som svirrer.....hvorfor skal det gå der?har jo ikke vært i nærheten av å være gravid på disse tre forsøkene...det koster flesk,men det betyr jo ingenting hvis det bare gir resultat...kjenner dette tar på og er usikker på om vi makter mer....men uansett så skal vi ha en goooood ferie å kose oss masse og slappe av så får vi se til høsten igjen om jeg har fått motet tilbake. Er jo redd tanken på å bli 40 å ikke ha prøvd alt heller da:-/ Blir skikkelig dårlig av å tenke på at vi muligens aldri vil få barn....(adopsjon er uaktuelt for oss) Har et vennepar som ble sammen for et par mnd siden..fikk vite sist fre over reke bordet at obs... de var visst blitt gravid....Prøvde så godt jeg kunne å gratulere og virke glad....men det var ikke noe kjekt:-(...er jo selvfølgelig glad på deiras vegne...men syns det er sååååååååå urettferdig.....det var ikke planlagt i det hele tatt at de skulle bli gravid..."det bare skjedde"....... Hååååper det er uke 24 jentene sin tur nå,blir utrolig spennende å se fremover...ifølge statistikken bør vel noen av oss bli "de heldige"??? Vi får smøre oss med tolmodighet fremover...jeg blir vel den første til å teste...kjenner det blir en laaang uke:-/:-)... Gratulerer til coma som også er blitt ruger:-) klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141947849-uke-24/page/2/#findComment-141997685 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endeligmamma<3 Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #33 Del Skrevet 19. juni 2010 Ja ebbe, jeg føler meg utrolig heldig som fikk på frys...blir liksom et bonus-forsøk av det (viss de lever over opptining da). Så synd at duikke fikk det, du som fikk ut så mange egg denne gangen og alt.. Forstår frykten din for å aldri få barn....den er grusom:( Kan jeg spørre hvorfor ikke adopsjon er et alternativ (trenger ikke svare asså)? Vi tenker mye på dette, og har bestemt oss for å gjøre det dersom dette ikke klaffer og også event som barn nr 2. Fordi jeg kjenner at denne prosessen har slitt meg helt ut! 5 år med med venting og nedturer har gjort at jeg snart ikke orker mer, kjenner at jeg er veldig sliten! Samtidig ønsker jeg så sterkt å gå gravid og kjenne alt fra starten av! Så jeg har ikke planer om å gi meg helt ennå...men vi får se. Vi må jo hvert forsøk ta stilling til om vi vil bruke sæddonor også..så den er også veldig vanskelig! Vi hadde 5 AIH beh. med donor i 2008-alle negative. Etter det har vi vært utrolig glad for at de har funnet noen få hos mannen min på de to siste ICSI-forsøkene....men hvem vet..neste gang må vi kanskje bruke donor.. Ja, det er rart hvordan noen bare kan se på hverandre..også blir de gravide. Kjenner også noen som disse vennene dine. Ååå jeg håper sånn ebbe......unner deg så utrolig å få oppleve å bli gravid denne gangen. Det fortjener du så veldig! Likevel god å høre at dere fremdeles snuser på det private. Det er MANGE som lykkes der etter å ha vært lenge i det offentlige, fordi du får bedre oppfølging. Men uansett håper vi slipper..... Du skal teste 26? Jeg skal teste 1.juli...føles som en evighet til. Men det er så godt å kunne slappe av istedenfor å stresse på jobb i denne tiden.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141947849-uke-24/page/2/#findComment-141999936 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegOgSkjønningen Skrevet 20. juni 2010 #34 Del Skrevet 20. juni 2010 Hei jenter. hvordan går det med dere rugere? Formen bra? Hvordan får dere tiden til å gå? Prøver så godt jeg kan å la være å tenke så mye på det som kanskje er i ferd med å skje i kroppen min, og teller ned til testdagen neste tirsdag (gitt at jeg ikke får mensen før det da, noe som ikke ville overrasket meg). Ellers er formen bedre no, har hatt mye vondt i magen etter uttak/innsett. Nå er det bare litt oppblåst og litt småkvalm, kan leve med det Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141947849-uke-24/page/2/#findComment-142004483 Del på andre sider Flere delingsvalg…
caramello Skrevet 22. juni 2010 #35 Del Skrevet 22. juni 2010 Hvordan går det med deg? Her går det helt greit egentlig...kjenner ikke noe særlig til noen symptomer på graviditet...har hatt litt mens murringer, de kommer og går litt.. Det nærmer seg testdag nå å det kjennes godt...tenker jo ikke på noe aent:-/ .. Syns det har vært deilig å slippe å tenke på jobben denne gangen,det har virkelig hjulpet på humøret og formen,håper det gir resultater i form av en liten spire eller to:-) Foreløpig er adopsjon ikke aktuelt for oss.Vi føler begge at det er noe med det at det skal være vårt eget på en måte..som du sier å få bli med fra starten av å "lage" barnet og føle det vokse inni deg til det kommer ut og du kan holde det i armene.....høres kanskje litt egoistiskt ut men...føler det ikke blir helt riktig "for oss" å hente hjem et "fremmed" lite barn...syns det er en litt skremmende tanke... Men for all del..det kan jo forandre seg hvis dette ikke går verken den ene eller andre veien..men vi har jo fremdeles et lite håp om at vi en dag skal klare det:-) Var utrolig bra at de fant noen gode spermier denne gang så dere fikk befrukta så mange egg:-)..forhåpentligvis trenger dere ikke noe donor..du har gode sjangser igjen ennå og jeg håååååååper sånn på at det klaffer for dere denne gangen:-):-):-)det fortjener dere virkelig:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141947849-uke-24/page/2/#findComment-142012805 Del på andre sider Flere delingsvalg…
caramello Skrevet 22. juni 2010 #36 Del Skrevet 22. juni 2010 *cece* Formen er grei egentlig,men har ikke noen "gravid" symptomer akkurat,men det trenger jo ikke bety noe(håper jeg) Jeg fyller dagene med å ordne litt i hagen,sole meg litt,shoppe litt, være med venner,gå tur med hundene:-) Men uansett hva jeg gjør så kverner det i hodet mitt...gravid..ikke gravid....gravid...ikke gravid.. Synes den første uka gikk ganske fort,men denne uka går virkelig saaakte...har test dag på fredag og gruer meg skikkelig....vil ikke se "ikke gravid" en gang til:-(...nå vil jeg ha "GRAVID":-) Skal prøve å kose meg frem til fredag..imorgen er det jo jonsok,da blir det bål og grillings med fam og venner:-)det blir kos:-) Ha en fin jonsok feiring til dere alle:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141947849-uke-24/page/2/#findComment-142012864 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegOgSkjønningen Skrevet 23. juni 2010 #37 Del Skrevet 23. juni 2010 Å, så spennende da! Er ikke lenge igjen til fredag... Får krysse fingrene for at det går bra for deg denne gang! Skal teste tirsdag jeg, 6 dager igjen og syns det er en evighet til! Ellers er formen ganske dårlig nå, lurer litt på om jeg er overstimulert eller hva det er.. Hart tatt pregnyl som ekstra lutealfasestøtte og etter siste sprøyten på mandag så er magen blitt skikkelig oppblåst (ser ut som om jeg er 4mnd på vei), jeg er kvalm og har vondt i magen. Jaja, hvis det ender opp med at jeg blir gravid så skal jeg ikke klage. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141947849-uke-24/page/2/#findComment-142014567 Del på andre sider Flere delingsvalg…
caramello Skrevet 25. juni 2010 #38 Del Skrevet 25. juni 2010 Faen!!!!!ble negativ test igjen....:(..nå er jeg helt tappt for krefter og håp om at vi noen gang skal få oppleve gleden av å bli foreldre:(..legger alt så har med prøving å gjøre på hylla til over sommeren...nå må jeg konsentrere meg om å komme tilbake til "normalen" igjen...er så møkk lei akkuratt nå.......... Det er bare såååååå jæ... urettferdig!!!!! (Beklager ordbruken,er så sykt frustrert og sinna) Ønsker dere andre masse masse masse lykke til:-)..hååååper det går bedre for dere...:-) Jeg kommer til å ta en pause fra forumet her til jeg vet hva vi vil gjøre videre,men kommer til å kikke innom å se hvordan det går med dere uke 24 jenter:-) TVI TVI!!!!!krysser alt jeg har for dere:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141947849-uke-24/page/2/#findComment-142022674 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endeligmamma<3 Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #39 Del Skrevet 25. juni 2010 NEI NEI NEI!!!! Å ebbe jeg er så lei meg, dette var bare trist! Skjønner godt at du går i kjelleren nå, det er virkelig lov MEN håper du ikke gir opp, du må ikke det! Bruk sommeren på å tenke på andre ting (om det er mulig).....også håper jeg dere går for Hausken til høsten! Selv har jeg tatt en pause fra forumet denne uka, har vært på tur og prøvd å tenke på andre ting. Skal jo ikke teste før 1. juli jeg..så den verste uka er igjen. Gruver meg helt vanvittig til å teste, får vondt i megen av å tenke på det! Bryter sammen i blant for jeg er så redd for at det ikke skal gå denne gangen heller.....men lever i håpet enn så lenge.. Hvordan går det med dere andre? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141947849-uke-24/page/2/#findComment-142023240 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saline Skrevet 25. juni 2010 #40 Del Skrevet 25. juni 2010 Så utrulig leit, Ebbe!!! Dette er vanskelige tider - man er på store topper og dype bunner og føler man lever i et vakum. Føler virkelig med dere! Jeg er nå på rugedag 8 og har allerede vært gjennom et stort følelsesregister.... fra kjempeoptimist til sur og grinete pessimist ;-) De første dagene etter uttak så hadde jeg en del smerter, og etterhvert har jeg fått litt ømme pupper, litt trøtt osv. Hatt ganske mye rosa crinone rester helt frem til nå, men dette kan jo bare være såre slimhinner. Tidligere med positiv test har jeg fått veldig synlige blodårer på brystet, men dette har ikke vært like tydelig denne gangen. Husker ikke helt hvor lenge etter innsett jeg har fått dette tidligere så det kan jo hende det bare fortsatt er litt tidlig. Nå har jeg mistet 3 ganger, men har bestemt meg for at dette er siste forsøk så denne gangen må det bare gå! Tiden går bare så alt for sakte...!!! Tenker masse på dere! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141947849-uke-24/page/2/#findComment-142023347 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegOgSkjønningen Skrevet 26. juni 2010 #41 Del Skrevet 26. juni 2010 Uff så trist Ebbe!! Du får prøve å slappe av og nyte sommeren så godt det la seg gjøre, og så finne ut hvor dere vil gå videre etterpå. Er ikke en kjekk situasjon for dere. Hvordan går det med dere andre jenter`? Nærmer seg vel testdag for oss nå (til uken for de fleste av oss vil jeg tro) Selv har jeg fått OHSS, heldigvis slapp jeg akkurat å bli innlagt, men gjør veldig vondt og jeg tilbringer stort sett dagene på sofaen for tiden... Det får ikke dagene til å gå fortere for å si det sånn. Testdag på tirsdag, begynner å bli veldig nervøs nå og skifter mellom å være optimist og pessimist flere ganger i timen, slitsomt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141947849-uke-24/page/2/#findComment-142026115 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coma Skrevet 27. juni 2010 #42 Del Skrevet 27. juni 2010 Hei jenter! Har stort sett holdt meg borte fra BIM i rugetiden denne gangen, prøvd å fokusere litt på andre ting. Cece: kjedelig med OHSS, håper du føler deg litt bedre etterhvert. Men tenk om du er gravid da, synes jeg hører om mange med overstimulering som er gravide.! Ebbe: Så utrolig leit med negativ test, føler med dere. Håper dere kan se fram mot nytt forsøk etterhvert. Saline: Når skal du teste? Krysser fingre for deg! Lengter 84: Nå er det ikke mange dagene igjen til testdatoen din, håper på to blå Selv har jeg hatt en helt FANTASTISK dag idag! Jeg fikk nemlig et klart og fint blått kryss på CB-testen idag morges, og vi har svevd på en rosa sky i hele dag:-) Jeg skal ta blodprøve på Riksen imorgen tidlig, spent på HCG- nivået mitt! Har hett en dårlig følelse for dette forsøket nå den siste uken, så jeg ble helt tatt på senga da testen ble positiv. Hadde en tidlig SA i oktober ifjor, så jeg klarer ikke å slappe av helt med at dette går bra, men jeg skal prøve å tenke positivt og nyte at vi endelig har klart å bli gravide igjen:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141947849-uke-24/page/2/#findComment-142029360 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegOgSkjønningen Skrevet 27. juni 2010 #43 Del Skrevet 27. juni 2010 Gratulerer Coma!!! Så bra at du fikk et positivt svar. Håper inderlig jeg får et liknende resultat når jeg kan teste på tirsdag!! Har så utrolig lyst å teste nå, men kan ikke teste før tirsdag fordi jeg må være sikker på at Pregnyl har gått ut av kroppen så jeg ikke får et falsk positivt svar. Tiden går så uendelig treiiiiiigt disse dager! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141947849-uke-24/page/2/#findComment-142029781 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endeligmamma<3 Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #44 Del Skrevet 28. juni 2010 Gratulerer så mye Coma!! Så herlig det må være! Her er det bare sorgen i dag....jeg har hatt en enormt dårlig følelse og har slitt kjempemye i de siste dagene..får helt fysisk vondt i magen av å tenke på dette! Denne rugetida har vært en enorm påkjenning for meg... ...i dag har mannen min bursdag og jeg hadde drømt om å overraske han med verdens beste gave......men du vet jeg var livredd fpr å ta en test, for jeg visste svaret på forhånd...jeg valgte å ta en cb-test (slike du kan ta 4 dager før forventa mens)....det er nå 12 dager siden uttak og testen var blendahvit- heeelt negativ! Jeg vet jeg egentlig ikke skal teste før om 3 dager, og at det ennå er et bittelite håp..men i følge testen skal den være 82 % sikker 3 dager før og over 90% 2 dager før eggeløsning(vet ikke når vi regner eggeløsning på IVF jeg)......nei jeg tror nok dette frsøket er over for min del, sitter her å gråter og orker ikke tanken på mer nå..... Lykke til i morgen Cece! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141947849-uke-24/page/2/#findComment-142032128 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegOgSkjønningen Skrevet 28. juni 2010 #45 Del Skrevet 28. juni 2010 Huffda Lengter24. Er ikke noe kjekt i det hele tatt. Men som du sier, du har et lite håp fremdeles. 82% sikker betyr jo at av 100 kvinner som tester så er det 18 stykker som ikke får positiv test 3 dager før IKM som likevel er gravid. Kanskje du er en av de 18? Får krysse fingrene for det!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141947849-uke-24/page/2/#findComment-142033241 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coma Skrevet 28. juni 2010 #46 Del Skrevet 28. juni 2010 Lengter84: Du må ikke miste motet riktig ennå! Jeg har hørt om mange som ikke får positivt svar før den egentlige testdagen. Det kan hende at du produserer HCG sent. Krysser fingre for deg !!! Cece: Lykke til med test imorgen, spennende! Jeg har vært på Riksen idag og tatt blodprøven. HCG var på 217, en kjempefin verdi iflg sykepleier! Hurra! Takk for gratulasjoner, håper dere følger etter:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141947849-uke-24/page/2/#findComment-142034200 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endeligmamma<3 Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #47 Del Skrevet 29. juni 2010 Coma: å så flott, skal du ta ny HCG i dag? Skal prøve å ikke miste motet.....men føles som tanta er på vei:( Jaja, får håpe i det lengste frem mot den 1. juli! Cece jeg er så spent på testresultatet ditt! Hvordan gikk det? ebbe: Har tanta kommet....hvordan er det med deg kjære du? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141947849-uke-24/page/2/#findComment-142036579 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endeligmamma<3 Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #48 Del Skrevet 29. juni 2010 Mensen kom nå!!!Fy søren så lei jeg er !!! Åååååååååååå!!! Mister håp og tro på at jeg noen gang skal få oppleve å bli gravid:( Nå har kroppen min hatt 8 muligheter for graviditet gjennom kunstig befrukning....og alt skal liksom være i orden med meg?? Er det stresset som gjør at den aldri sitter da...skjønner ingenting jeg! Jaja, lik så greit at den kom nå, så slipper jeg å gå her med mitt lille håp.. Lykke til dere andre og god sommer:) Jeg skal prøve å ta fri i sommer og lade opp til nytt forsøk til høsten......sukk.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141947849-uke-24/page/2/#findComment-142036702 Del på andre sider Flere delingsvalg…
caramello Skrevet 29. juni 2010 #49 Del Skrevet 29. juni 2010 å neiiiiiiiii Lengter84!!!!!!....off dette var trist:-(..det er bare sååååååå utrolig urettferdig dette her..vet godt hvordan du har det nå,så utrolig kjipt!!!... Jeg er bare sååå mektig lei alt dette her nå...hvorfor kan det ikke bare skje???? Ekstra frustrerende er det jo når legene sier at alt er helt iorden,det gjelder å ha litt "flax" !!??!!!..liksom... Vet det ikke er mye jeg kan si som trøster,men ikke mist motet!.. Ta en liten pause fra alt dette stresset,ta sommerferie.. det gjør godt for kropp å skjel:-) Jeg gleder meg skikkelig til å reise vekk fra "alt".. Du er langt nede nå,men du kommer opp igjen og finner nytt håp..jeg holder ennå på håpet..at.. "en dag"...og vi skal nok klare det.. en dag:-) Ønsker deg en fin sommer.. *Trøsteklem* Coma:Gratulerer masse til deg:-)..tenker du er heeelt i skyene nå:-).. *cece*:Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141947849-uke-24/page/2/#findComment-142037427 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegOgSkjønningen Skrevet 29. juni 2010 #50 Del Skrevet 29. juni 2010 Heisann. Da har jeg testet og.... negativ Har hatt en ganske tung dag idag. Vært mye smerter og ubehag med dette forsøket, inkludert OHSS. Og nå er alt fullstendig bortkastet.. Tullekropp! Så da var det og prøve å slappe av og nyte sommeren med masse god mat og god vin. Blir vel fryseforsøk så snart de åpner på Klinikk Hausken igjen til høsten. Lykke til for dere som ble gravide, til dere andre - ha en fin sommer og så sees vi vel dessverre til høsten. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141947849-uke-24/page/2/#findComment-142039049 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå