Gulljentene Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Fra uke 7-8 til ca uke 12-13 var magen min STOR til å være så tidlig gravid. Mente jeg kjente noe bobling i magen rundt uke 12-13 også. Men nå er jeg snart 15 uker på vei - og magen har KRYMPA!!!!!!!! Og kjenner ingenting lenger Blir så redd for at babyen har dødd inni der.... Og har ikke jordmortime før 21. juni!(hun har nærmest aldri noe ledig og er bare henne her i byen).
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Er det ikke et sykehus i nærheten du kan ringe ? Uff, håper alt står bra til og at det bare er oppblåstheten som har forsvunnet
mammasgull Skrevet 7. juni 2010 #3 Skrevet 7. juni 2010 Det er faktisk ganske vanlig at magen krymper litt, før den harde magen titter frem, det er oppblåstheten som er på tur tilbake. Og det med liv så tidlig, du kan ikke ha misforstått, og kanskje det var luft du kjente så tidlig? Er du førstegangs?
*shira* Skrevet 7. juni 2010 #4 Skrevet 7. juni 2010 Hei :-) Jeg hadde det likens som deg.. Kjente småbobling i magen fra uke 12 til 14.. Og hadde bra med mage.. Men så stoppa det helt opp.. Magen ble mindre og jeg kjente ingenting.. Nå er jeg snart 20 uker på vei og har begynt å kjent snuppa igjen :-) Jeg var veldig oppblåst i begynnelsen, men når det gikk over krympa magen min inn.. Høres ut som du har det på samme måte som jeg... Men hvis du er veldig bekymra kan du jo ta kontakt med fastlegen eller sykehuset da.. Mest sannsynlig er det helt normalt :-)
Gulljentene Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2010 Er annengangsgravid og har vært plaget mye med luft før, så tror ikke det var det Veldig tidlig da, men mener jeg kjente noe mini-mini-bevegelser for en uke-to siden :/ Håper det er bare gass som blir borte da, he he... Er redd for å "mase" på sykehuset også, at de får inn masse hysteriske damer som det ikke er noe som helst galt med.
mamma til en snart to Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 jeg hadde ringt legen. eller legevakta. sånn de kan høre fosterlyden. men tror egentli bare det er normalt at magen krymper litt. greit å få det utav verden, å slippe bekymringene. Lykke til
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 Hadde det akkurat likedan Var kjempestor og følte mye rart inni magen før uke 12.. så var det som om noen punkterte meg.. magen ble så og si flat og jeg følte meg ikke gravid lengre. Ikke følte jeg noe "bevegelse" heller. Jeg tror nok det er luft og oppblåsthet du har følt.. Slik gikk jeg i mange uker, frem til jeg begynte å kjenne noen små dult i uke 16-17 tror jeg.. og magen este ivei igjen..og nå.. er uke 22 i dag kjenner jeg liv hele tiden, både på utsiden og insiden. Tror det du opplever er heeelt normalt Men er du usikker, så ta heller en telefon for å få roet deg ned Lykke til! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå