ღ☆Rosakrone & lilleprins☆ღ ♥ Skrevet 7. juni 2010 #1 Skrevet 7. juni 2010 Hei! Vet det er en annen forum jeg skulle heller tatt dette opp men når jeg sitter her å leser på nette om vektøkning bare 7kg i hele svangerskapet osv osv.. Kjenner på meg selv att jeg er missunelig=) jeg er over halvveis.. 5 1/2 mnd. men gått opp 13kg- hittil....... forventer att det skal bli mere. ser for meg att vekten kan bli 25/30kg til jeg er ferdig. Og jeg synes jeg ikke spsier så mye mer enn 'vanlig' men er det bare meg som legger på meg såpass? hehe.. dumt spørsmål men... følte seg litt alenee og stooor nå. Skal tiljordmoren å snakke med henne om noen uker og kommet itl å ta opp dette.. noe med att jeg var på slanker'n før jeg ble gravis og ikke fått noe stabil vekt før jeg sluttet helt på den kuren, men har prøvd å holde en sunn livsstil for det=) men tenker som så, bare det er velskapt så skal jeg ta noen ekstra kg jeg;) sså forresten en dokumentar om ei som slanket seg når hun var gravid. hun var redd for å bli stor og det var ikke noe pent.. uansett kg eller ikke kg=) vi skal kose oss å nyte denne sommeren med spark i magen og go mat og soool=)
Gulljentene Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Er det ditt første barn? Og hva veide du i utgangspunktet?(trenger ikke svare, men de som er slanke/tynne legger gjerne på seg mer enn de som har litt ekstra fra før av). Var og kikket på mitt forrige helsekort i formiddag og da så jeg at jeg hadde gått opp 12-13 kilo da jeg var 27 uker på vei. Utgangsvekta mi den gangen var helt ok, og jeg hadde mye muskler istedenfor fett fordi jeg var veltrent. det var også da mitt første barn jeg ventet. Gikk opp i alt 16,5. Dette med vektøkning er jo så forskjellig fra person til person, og også hvor mye man klarer å gå ned etter fødsel. Selv ble jeg bare kvitt 6,5 kilo av ekstravekten fra sist svangerskap Og til nå (14+4) lagt på meg en halv kilo. Nærmest forventer at det ikke skal bli like mye økning som sist siden jeg hadde "mer å gå på"... Det er uansett bra du er positiv for du hørtes veldig glad ut på slutten av innlegget ditt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå